Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling
Нова загадка
mitko0888:
--- Цитат на: CaLLlo link=topic=1944.msg81640#msg81640 date=1347363118 ---
...
А гарата? Кой друг освен машинист ще отговори най-точно!?!
...
--- Край на цитат ---
Между другото попитай "кой друг от форума, освен машинистите, се вози на влак" ... :sorry:
CaLLlo:
Харесвам такава категоричност, въпреки че и 100% ми стигат.
С инфото обаче за сега ударих на камък, отговорите и аз не ги
знам, но поне разбрах името на фотографа. Та с общи усилия
сме стигнали до тук:
11.17 БДЖ на гара Драгоман някъде през 60-те фото Мартин Уйлкинс
11.17 BDZ at Dragoman in 1960s Photo Martin Wilkins (UK)
следва продължение ...
Потърсих повче информация за самия фотограф, но намерих само
сватбени снимки и разни какички - миски на отделните щати.
кака1 кака2
Явно човекът отдавна се е ориентирал към по-доходоносна фотография.
Gervasii:
Каките да не са му дъщери :good:
mitko0888:
--- Цитат на: Gervasii link=topic=1944.msg81661#msg81661 date=1347508042 ---Каките да не са му дъщери :good:
--- Край на цитат ---
99% залагам на внучки (макар и не негови)! Фоотграфът със сигурност ще да е от края на втора епоха.
pach:
Сигурно тази снимка е правена от "шпионин срещу държавата", щом е през 60-те години
и то на Драгоман (гранична гара). За това може и де не се намерят повече сведения за
фотографа...може да е бил прибран в Гулаг ;)...или пък е бил част от снимачния екип :sarcastic:
на последната серия от "На всеки километър" - тази дето Велински умира във влака.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Впрочем БДЖ-03 и БДЖ-11 са от една "фамилия" и според Деянов ( :hi:).
11-ката е последната серия която ни е издължена по стандартизационната програма.
За жалост от предвидените около 102 локомотива, са доставени едва 15.
Два до 17-ти номер практически никога не са дошли и номерата им са останали "празни"
до края на серията.
Това, че са от една фамилия с БДЖ-03 заблуждава и във външния им вид.
Освен споменатото "Съчетаните домове горе на 03 са по-къси от тези на 11,.."
там БДЖ-03 е с по-малко тръби тъй като има само един пясъчник, за разлика от БДЖ-11
който е с два. И най-съществената разлика освен колосната формула е:
БДЖ-03.......диаметър на водещите колооси - 1650 мм.
БДЖ-11.......диаметър на водещите колооси - 1450 мм.
Тройката не знам дали се е "отдалечавала" от ГО, но единайстка е имало
на север - в депо Плевен към края на работния период от серията.
:hi:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия