Сигурно тази снимка е правена от "шпионин срещу държавата", щом е през 60-те години
и то на Драгоман (гранична гара). За това може и де не се намерят повече сведения за
фотографа...може да е бил прибран в Гулаг

...или пък е бил част от снимачния екип

на последната серия от "На всеки километър" - тази дето Велински умира във влака.

Впрочем БДЖ-03 и БДЖ-11 са от една "фамилия" и според Деянов (

).
11-ката е последната серия която ни е издължена по стандартизационната програма.
За жалост от предвидените около 102 локомотива, са доставени едва 15.
Два до 17-ти номер практически никога не са дошли и номерата им са останали "празни"
до края на серията.
Това, че са от една фамилия с БДЖ-03 заблуждава и във външния им вид.
Освен споменатото "Съчетаните домове горе на 03 са по-къси от тези на 11,.."
там БДЖ-03 е с по-малко тръби тъй като има само един пясъчник, за разлика от БДЖ-11
който е с два. И най-съществената разлика освен колосната формула е:
БДЖ-03.......диаметър на водещите колооси - 1650 мм.
БДЖ-11.......диаметър на водещите колооси - 1450 мм.
Тройката не знам дали се е "отдалечавала" от ГО, но единайстка е имало
на север - в депо Плевен към края на работния период от серията.
