Автор Тема: "Конрад" проблем  (Прочетена 18391 пъти)

mobi

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: "Конрад" проблем
« Отговор #30 -: 28 Януари 2008, 12:59:37 »
Еххххх този магазин "Джони ленд"! Само приятни спомени навява  :) Като погледна вагоните и локомотива, които купих при първото ми посещение там се сещам, че изхарчих всичките си пари с огромен кеф  :) Добре, че си бях взел билет за влака предварително  ;) Жалко е, че го няма вече :(

tabakoff

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: "Конрад" проблем
« Отговор #31 -: 31 Януари 2008, 11:40:55 »
Цитат на: xpp1969 link=topic=196.msg1324#msg1324 date=1201331723

Нещо като секса. ;D
Недей да сравняваш секса с хобито ... сексът може да почака. ;D

EMPEROR

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: "Конрад" проблем
« Отговор #32 -: 31 Януари 2008, 12:58:20 »
Ахахахахахахахахахахахаха е не не ... кога проходи, кога зе по жени да ходи  ;D ;D ;D

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
Re: "Конрад" проблем
« Отговор #33 -: 12 Май 2008, 22:04:19 »
Една добра новина за поръчващите през "Конрад"!
Вече поръчки ще се пускат в края на ВСЯКА седмица. Това се прави с цел да се преустанови прекаленото забавяне на всяка една доставка, като срокът за пътуване ще е НЕ повече от две седмици. Добре звучи, а! Дано е истина!
:)

br185

  • Trade Count: (19)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 533
  • Рейтинг: 4
  • HO 1:87/всички епохи без I/DB,OBB Велико Търново
Re: "Конрад" проблем
« Отговор #34 -: 12 Май 2008, 23:53:41 »
 
Цитат на: Vlado link=topic=196.msg5080#msg5080 date=1210619059
Една добра новина за поръчващите през "Конрад"!
Вече поръчки ще се пускат в края на ВСЯКА седмица. Това се прави с цел да се преустанови прекаленото забавяне на всяка една доставка, като срокът за пътуване ще е НЕ повече от две седмици. Добре звучи, а! Дано е истина!
:)
Ако е истина това е една наистина добра новина, че аз тъкмо се канех към края на този или началото на следващия месец да правя поредната си поръчка. Само ако може едно разяснение. Информацията ти само за "Конрад"-а в София ли е или си важи по принцип за магазините в цялата страна?

Maktub

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: "Конрад" проблем
« Отговор #35 -: 13 Май 2008, 00:41:04 »
Онзи ден минах през единия софийски Конрад, поисках им каталога за жп, но го нямаха. Чакали да излезе новия, но не знаеха кога ще стане това. Предложиха ми общия каталог, където няма нищо. Та хубаво е това – с двете седмици поръчки, – но ако има и какво (по какво) да поръчваме, току виж взели че свършили няква работа.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
Re: "Конрад" проблем
« Отговор #36 -: 13 Май 2008, 07:54:20 »
Нямам представа дали е за всички магазини, но най-вероятно да, защото лично собственика на "Конрад" го бил казал.
Информацията ми е от първа ръка - момчето което приема поръчките в магазина на ул. "Хан Аспарух" ми сподели всичко това, когато ходих да си взема обръщателния модул, който изнендаващо беше дошъл с две (!) седмици по-рано.

pavel75

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1812
  • Рейтинг: 264
  • HO; IV и V; BDZ, BG; София
Re: "Конрад" проблем
« Отговор #37 -: 13 Май 2008, 08:28:25 »
Цитат на: Maktub link=topic=196.msg5099#msg5099 date=1210628464
Онзи ден минах през единия софийски Конрад, поисках им каталога за жп, но го нямаха. Чакали да излезе новия, но не знаеха кога ще стане това. Предложиха ми общия каталог, където няма нищо. Та хубаво е това – с двете седмици поръчки, – но ако има и какво (по какво) да поръчваме, току виж взели че свършили няква работа.

да ти кажа честно аз имам хартиения каталог, но винаги като поръчвам ползвам каталога в интернет. Там можеш да видиш в момента дадената стока дали е налична, дали се чака или е с изчерпани количества

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
Re: "Конрад" проблем
« Отговор #38 -: 13 Май 2008, 08:50:13 »
И аз съм съгласен, че е по-добре да се ползва каталогът в Интернет, защото там информацията е винаги актуална. Давам пример: в сегашния хартиен каталог има изчерпан подвижен състав, което няма как да бъде отбелязано (примерът ми е един куплиран вагон на "Механо" за контейнери на фирмата "Варштейнер").

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: "Конрад" проблем
« Отговор #39 -: 13 Май 2008, 09:08:16 »
Ако искате - къде да оставя хартиен каталог за общо ползване (имам един в повече)?
Че на хартия някак е по подредено и структурирано!Пък като правиш поръчката в София , те си отварят мрежовия каталог и проверяват за наличност , инак не ти приемат поръчката!
А новината идва тъкмо навреме  ;)

mill

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: "Конрад" проблем
« Отговор #40 -: 13 Май 2008, 23:24:04 »
Абе хора за колко време ви идват поръчките в София от Конрад.Ако не е 45 дни,да взема в Сф да си поръчвам.

Maktub

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: "Конрад" проблем
« Отговор #41 -: 14 Май 2008, 00:30:02 »
Интернетът си  е интернет, наистина там можеш да си провериш всичко, но все пак е друго ако можеш да си седнеш на фотьойла срещу уредбата (хих – при възможност с халат, лула и чаша отлежал "Глийнфидич"  ::) ) и да си разглеждаш на спокойствие хартиения каталог, пък като си набележиш нещо, да му хвърлиш едно око в нета за подробности. Може би съм по-старомоден, но си ме кефи хартията.