Автор Тема: Архивни снимки черно/бели  (Прочетена 57854 пъти)

Adrian

  • Trade Count: (237)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6612
  • Рейтинг: 999
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Архивни снимки черно/бели
« Отговор #120 -: 29 Март 2016, 10:39:28 »












pach

  • Trade Count: (39)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 11863
  • Рейтинг: 1208
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Архивни снимки черно/бели
« Отговор #121 -: 14 Февруари 2017, 09:04:06 »
Малко интересни въздушни и архивни снимки на коловозно развития:
Снимка, любезно изпратена от Кевин Блеър, е направена през 1918 г. от Уилям Гладстон Адамс и ясно показва 4 кея и обширните разпределителните гари в далечината. Най-голямата сграда в ляво е склад на кооперативно дружество Jarrow от Саут Шийлдс точно зад друга голяма сграда в дясно.
Американско пристанище за въглища.

От http://www.tynetugs.co.uk/Owner-Tyne-Dock.html

 Това могат да бъдат големи въздушни снимки на пристанището на Блайт, но когато погледна към тях това ме кара да се чувстват болки в стомаха. Един път няма да има двадесет или повече кораби в пристанището, но тук - добре, вижте сами ... никой не иска въглища вече. Благодаря на г-жа Тачър! Отминаха дните, когато английското пристанище Блайт е най-голямото пристанище на въглища за износител в Европа!
От http://www.davidheyscollection.com/page76.htm

Товарна гара КАЛГАРИ.

От http://peakexperienceimagery.com/keiths-favourites/keiths-favourites-always-changing/4389989

Железопътен район Бейли е най-големият в света и разполага с този железопътен двор. Персоналът като брой, сортиране, обслужване и ремонт на локомотиви и вагони е начело в цяла Северна Америка. На снимката - един участък с вагони за течни горива.

От https://americaninfrastructuremag.com/iconic-american-infrastructure-bailey-yard/

Проект на моделен симулатор за проверка на възможностите преди да се построи железопътния район на Hinkle.

Цялата история за създаването на този макет за проверка и обучение на персонала може да п.Отчетете тук:
http://up150.com/stories/257/construction-of-hinkle-hump-yard-and-model-train-to-simulate-operations

liro

  • Trade Count: (24)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2327
  • Рейтинг: 273
Re: Архивни снимки черно/бели
« Отговор #122 -: 30 Ноември 2017, 20:55:43 »



liro

  • Trade Count: (24)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2327
  • Рейтинг: 273
Re: Архивни снимки черно/бели
« Отговор #123 -: 08 Януари 2018, 10:41:28 »


Уникално!Като макет,на запад има такива гарички с масички на перона,просто...

liro

  • Trade Count: (24)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2327
  • Рейтинг: 273
Re: Архивни снимки черно/бели
« Отговор #124 -: 10 Януари 2018, 23:30:46 »
          Макар и да има някоя „шарена“снимка е добре да се обобщят нещата.
      На места,където са изникнали такива https://www.infoz.bg/images/-2017-08/zhp-gara-sz.jpg грандоманщини винаги сме се питали,какво е било преди.
     Малко обобщение за тази възелна гара показва следното в снимки


Да това е Търново,не е Стара Загора,но ето я и нея

Явно в следствие на това,че все пак търновската е преходна гара а старозагорската на кръстопът започват промените в годините с цел обслужване на пътникопотока и стоките


и гарата наедрява
  поглед и в предгаровия площад


Ето го и прекрасен в годините

Когато в едни години хора решават.... се случва това


И после по техен начин...



Малка обобщена разходка във времето.
  Дали не е редно да има отделни теми за всяка една поне по-голяма гара претърпяла такива архитектурни,че и коловозни промени.






МАШИНИСТ

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 367
  • Рейтинг: 41
Re: Архивни снимки черно/бели
« Отговор #125 -: 11 Януари 2018, 10:57:35 »
Първата ти снимка от горния пост е моя на гара ТЪРНОВО.Има и още 1 в близък план.Очевидно взета от ФБ.