Така, това е първоначалният план на коловозното развитие на гара Сердика.
Правил съм го по спомени, така че не претендирам за точност. Където явно съм се заблудил (все пак си я спомням като невръстно дете) и сте сигурни, моля да бъда коригиран.Очаквам съвместно да изчистим постепенно всичко.

В ляво , още на входната стрелка, съм импровизирал (щото не са ми готови схемите за сградите във WINRAIL-а) агрегатното помещение където бяха "макарите" за стоманените въжета с чиято помощ , изтегляха циментовозите един по един за разтоварване (когато нямаше локомотив в района). Веднага над коловозното отклонение съм сложил сградата с четирите силоза. Следва прелеза , и голямите глухи коловози. Мужду тях съм сложил складовите помещения, като пред тях беше откритата площадка за дърва и въглища.На нея бяха и моторните колички с циркулярните ножове. И самите складове имаха (в тяхно ляво), навеси без стени, следвани от складове със стени и решетки.В последната сграда бяха канцеларите на "Топливо" и стаята на маневристите.
Пред тях съм нарисувал схематично портален кран , като под него бяха също открити площадки за въглища и едри товари. Тук в този район се "въртеше" и парният багер.
Той зареждаше водата от крана (направен е до разширението на последните глухи коловози) където имаше и голяма подземна тоалетна приличаща от моста на бункер.
Точно над разширението на тези два последни коловоза преминаваше моста, а между тях е голямото павирано пространство , което все още съществува и на края е административната сграда на гарата , където бяха началник гарата, хамалите, чиновничките и касата.
Очаквам да се включите със още подробности, или помощ, като например:
Имаше ли двоен коловоз към циментовите силози , и ако "да" свободният (този виждаш се отгоре, а не под тях) от коя страна им беше?

ПП.Гарата съм я чертал в ТТ, по обясними причини и макар да подозирам , че доста "спестих" от дължината , се получиха почти 6 метра.
На основата на този план и бъдещите коригирани неща, съм/ще направя и по-късо, типично моделистко коловозно развитие на тази гара, където дължини и мащабите правят нещата доста по-условни, но удобни, с цел вкарването им в максимум два бъдещи модула в ТТ , тоест не по-дълга от 2 метра!
