Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Народът е полудял...
pach:
Този сет не може да се продаде и за 450 евро.
Преди година един немски тарикат го купи целия, след една седмица се опита да го продаде на части, с тайната мисъл да спечели повече от 321 евро (за които го купи) но никой не клъвна. Принципно рядко надминават 350 евро. Следя ги ама не си струват парите и за това не ми е приоритет.
Дани е прав - в бея ги има всякакви ...идиотизми, но не вървят много.
Новата "мода" е да продава роковските вагони за почистване след тотална употреба, та вместо да си купуват консумативите - го продават в ибея и все някой се излъгва да купи, след което се набутва и със новите му консумативи за да го обнови + два пъти поща и ...става златен чистач :sarcastic:.
Та така. :scratch_ones_head:
widowmaker:
Нов, с гаранция за 219 евра.
Явно липсващата щанга не влиза в гаранцията:
Всъщност липсите са нормални, китайците не са особено акуратни в сглабянето.
Пуснах една снимка и на продавача да не се излага и да трупа негативи,
щото със сигурност не го е видял това.
За голямо съжаление Т8 се оказа недобре направено китайско дърво.
При мен капакът на димната камера (който е пластмасов) има сериозна драскотина, резултат от
използване на остър предмет при монтирането му. При Дорян пък проблем с трансмисията.
Ето един коментар, който намерих из форумите във връзка с производството на Херпа в Китай:
I'm working in China since 5 years, with Chinese QC and this is а nightmare.
Knowledge and expеrience are close to "0".
In this department are "fresh" people, they are easy to rule, due to above.
This is long, long story, full of dead angels.
За съжаление ламтежът за пари аутсорсна всичкото производство (не само на моделните фирми) в Китай.
Сега обаче взеха да стоплят, че да имаш фабрика в Китай не е толкова евтино и е трудно да се контролира
качеството на производството. Аз поне съм реален свидетел на това, нали съм тук.
Оказа се, че източна Европа е далеч по човешко място, хората имат и опит и познания за да вадят добра
и качествена продукция, отговаряща на европейските стандарти.
Можеше брава да се произвежда в Разград примерно, но липсата на достатъчно гъвкава политика в това
направление ни изяде хляба. Херпа и Шуко отдавна се правят в Китай, а производството им в Разград е само история.
Така, че не ревете що Роко се правело в Румъния, със сигурност е 100 пъти по-добре от това да се прави в Китай.
lubomir:
--- Цитат на: widowmaker link=topic=2119.msg64088#msg64088 date=1313377695 ---....
Така, че не ревете що Роко се правело в Румъния, със сигурност е 100 пъти по-добре от това да се прави в Китай.
--- Край на цитат ---
Това тепърва ще става ясно на все повече хора, но има и други неща свързани с производството в Китай, които са многократно по-неприятни.
Моето мнение напълно съвпада с твоето, за това, че западните фирми определено подцениха източна Европа в страшно много аспекти. И като става въпрос за Роко и фабриката им в Арад, то искам само да напомня, че там на практика работят унгарци, които както знаем всички са с малко по-друга закваска от нас балканците ;D.
BDZ:
Шуко още се прави в Разград, макар и старите модели от 90-те. В периода 2004-2008 извадиха 5 доста прилични NZG модела в 1/50, след това нищо ново. И Мачбокс сглобяват отвреме-навреме. В разговор с директора на разградската фабрика преди няколко години, той ми каза доста песимистично "Няма как да се конкурираме с Китай, защото тука никой няма да работи за една купа с ориз на ден".
widowmaker:
Ето тук всички грешат, в Китай никой отдавна не работи за една купа ориз на ден.
В бедни провинции като Вътрешна Монголия, заплатите тръгват от 2000 юана
(около 220 евра). В индустриалните райони са повече - 3000-4000 юана и нагоре.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия