Автор Тема: Първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000)  (Прочетена 38749 пъти)

Dimitar Baev

  • Trade Count: (10)
  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 61
  • Рейтинг: 1
  • ТТ - BR110, IV ep., Русе
Първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000)
« -: 08 Февруари 2010, 23:19:47 »
така, по отношение на НО феновете и аз май нататък ще се снабдя с нещо, щот ТТ-то е ограничено. За тези които се питат (ако има такива) какво е това на картинката, нека се похваля - първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000). Като новак ще се опитам да ви предам точните му ТТ данни (тактико-технически, не ттбанен):

1. Мащаб НО 1:87
2. Епоха V
3. Разстояние между буферите - 222 мм
4. Избор на начин на захранване - възможност за ток от пантографа и релсите
5. Избор на светлини- основни светлини/челна светлина
6. Прав ток
7. Куплунг за NEM 652 декодер
8. Късо куплиране НЕМ 362

Голям зор беше докато дойдат, но разгеле са тук. Лимитирана серия за БУЛМАРКЕТ - 50 бр. стендови (без двигател) и 20 бр. с двигател.

Оригиналната (немска) окраска е сменена с новото лого и номер на БМДМ. Дизайнерът е Петър Кулев, луд фен на локомотивите, ама от толкова проекти и дизайнерство вече не иска да чуе за тях.

Ако някой русенец с НО иска да ми пише с координати и веднага можем да тестваме една бройка на нечий макет. Иначе ми се иска да се видим на срещите в Сф и да обменим мисли.

По-долу прилагам снимки за да се уверите в детайлността и изработката.
« Последна редакция: 17 Февруари 2010, 09:16:32 от Dispatcher »

Dimitar Baev

  • Trade Count: (10)
  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 61
  • Рейтинг: 1
  • ТТ - BR110, IV ep., Русе
първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000).
« Отговор #1 -: 08 Февруари 2010, 23:21:35 »
нещо със снимките не се получава, дава че някаква папка е пълна. ХЕЛП!!!

mill

  • Гост
  • Trade Count: (0)
първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000).
« Отговор #2 -: 09 Февруари 2010, 00:01:48 »
Хелпа адаш е тук   http://tinypic.com  .Пише upload more /зелен бутон/ кликваш в/у него -->file /кликваш в/у browse/ и избираш снимка от комютъра си.След това в прозореца  Resize: я оразмеряваш  и натискаш пак upload now . След това малко wait/изчакваш/  и в  прозореца  Direct Link for Layouts  ти е линка за снимката .Можеш да copy-paste самия линк или като пишеш съобщение /отговор/в тема -кликваш на второто иконка /над емотиконите/ .Като сложиш курсура в/у него ти изписва "вмъкни изображение" .Кликваш и между скобите paste линка от прозореца Direct Link for Layouts . :hi: Дано не ти се стори много сложно :)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000).
« Отговор #3 -: 09 Февруари 2010, 08:31:04 »
ТТ-четата тепърва набира сили.
В странство има мноооого модули в ТТ.
Най-много са в Чехия и Полша.
В чехия има клуб с над 3300 члена в ТТ.
Мащаба се развива най-вече в Германия, Чехия и Полша.
Още но в по слаба степен има в Русия, Унгария и...БГ :blush2:
Тоест ако искаш да намериш всичко в ТТ - чети сайтове от съответните страни.
Чехи и поляци си правят ежегодни (че и два пъти в годината) срещи на моделистите си и техните модули.Впрочем от две години и в двете страни пътуват малка група ентусиасти - руснаци с техните десетина модула и са много добре приети.
Една от най-големите зали пълни с модули съм виждал именно в Чехия.
Мащаба не е чак толкова малко развит, а от 1-2 години набира сили и в най-скоро време , от другите мащаби ще ни завиждат (без майтап).
Тук на наша територия за сега ще правим само "диорама" в ТТ - в моя клуб, вече се обмислая въпроса, но не е приоритетен.

Похвално е българската машина и лимитираната серия (дори от стендовите може и аз да си взема - ако има де..).
Разкажи повече за нея и дизайнера Петър Кулев.(аз не го познавам)
Давайте все така и ...Ами успех в хобито!
Надявам се в скоро време да се запознаем ,като дойдеш за някой "открит ден" в клуба, пък може и член да ни станеш ако искаш.
Поздрави!

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000).
« Отговор #4 -: 09 Февруари 2010, 09:22:30 »
Цитат на: Dimitar Baev link=topic=2186.msg35547#msg35547 date=1265663987
така, по отношение на НО феновете и аз май нататък ще се снабдя с нещо, щот ТТ-то е ограничено. За тези които се питат (ако има такива) какво е това на картинката, нека се похваля - първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000). Като новак ще се опитам да ви предам точните му ТТ данни (тактико-технически, не ттбанен):

1. Мащаб НО 1:87
2. Епоха V
3. Разстояние между буферите - 222 мм
4. Избор на начин на захранване - възможност за ток от пантографа и релсите
5. Избор на светлини- основни светлини/челна светлина
6. Прав ток
7. Куплунг за NEM 652 декодер
8. Късо куплиране НЕМ 362

Голям зор беше докато дойдат, но разгеле са тук. Лимитирана серия за БУЛМАРКЕТ - 50 бр. стендови (без двигател) и 20 бр. с двигател.

Оригиналната (немска) окраска е сменена с новото лого и номер на БМДМ. Дизайнерът е Петър Кулев, луд фен на локомотивите, ама от толкова проекти и дизайнерство вече не иска да чуе за тях.

Ако някой русенец с НО иска да ми пише с координати и веднага можем да тестваме една бройка на нечий макет. Иначе ми се иска да се видим на срещите в Сф и да обменим мисли.

По-долу прилагам снимки за да се уверите в детайлността и изработката.


Митко, това ще се продава ли?

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000).
« Отговор #5 -: 09 Февруари 2010, 23:42:48 »
същия въпрос като на владо  :good:

760mm

  • Гост
  • Trade Count: (0)
първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000).
« Отговор #6 -: 09 Февруари 2010, 23:44:40 »
И аз питам.

Dimitar Baev

  • Trade Count: (10)
  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 61
  • Рейтинг: 1
  • ТТ - BR110, IV ep., Русе
първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000).
« Отговор #7 -: 11 Февруари 2010, 21:36:37 »
На въпроса на pach.

За моделите: Единствено досега АСМЕ изработва модел на ЕА3000, като първата поръчка от 400 бр. бе за ДСБ, тъй като имаха юбилей миналата година. Много трудно приеха нашата, тъй като минимумът за еднократно изработване, бе 100 бр. Но разгеле, убедихме се и нещата станаха.
АСМЕ единствени произвеждат модели на малки серии локомотиви и вагони и всяка година имат нов асортимент. Иначе, всичко се прави в Китай, но детайлността и изработката е завидна.

По отношение на оригинала - прикаченият файл.
През 1985 консорциум от ВВС, Сименс, Хеншел построява първите 2 локомотива в Майнц, като при сглобяването участват хора от датските железници. Останалите бройки до 21 са сглобени в Дания, като всичко се доставя от Германия. Номерацията е ЕА3001 - 3021, като всеки локомотив има и уникално име на някой от националните герой на Дания. Локомотивите са първите електрически локомотиви в Дания.

Към момента наличността на локомотивите е както следва:

1 - в музея на транспорта на Дания
2,3,5,6,8,9 - Bulmarket
4,7,10,20,22 - DSB
11,12,13,14,15,16,17,18,19,21 - Рейлион Дания, Рейлион Германия

Dimitar Baev

  • Trade Count: (10)
  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 61
  • Рейтинг: 1
  • ТТ - BR110, IV ep., Русе

Dimitar Baev

  • Trade Count: (10)
  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 61
  • Рейтинг: 1
  • ТТ - BR110, IV ep., Русе
първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000).
« Отговор #9 -: 11 Февруари 2010, 22:09:19 »
На въпроса на Владо,Пико1 и 760 мм.

Дали ще се продават!
Ами идеята ни бе да си ги поръчаме за рекламни материали и сега имаме 50 бр. без двигател и 20 с двигател. Днес говорих с шефа и той позволи да продадем няколко като си покриваме само цената и транспортните разходи (които обаче са с ДХЛ и са малко височки).

Така, че след като го съгласувах, нещата изглеждат така:

1. Модел стендов (без двигател) картонена опаковка - 138,20 лв (с ДДС)
2. Модел реален (с двигател) картонена опаковка - 261,90 лв (с ДДС)


Това са цени, тук в офиса, можем да ги изпращаме с Еконт.

Dimitar Baev

  • Trade Count: (10)
  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 61
  • Рейтинг: 1
  • ТТ - BR110, IV ep., Русе
първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000).
« Отговор #10 -: 11 Февруари 2010, 22:16:05 »
Колеги, смея да твърдя, че съм компютърен юзър, много напреднало ниво, ама тука не ми дава и снимки 100 кб да кача, така, че дайте друга идея.
Не знам как си слагате тия снимки, но нещо не се справям с форума!

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1703
  • Рейтинг: 158
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000).
« Отговор #11 -: 11 Февруари 2010, 22:19:26 »
Електровозите на "Булмаркет" изглеждат чудесни. Жалко, че не са в моя мащаб ТТ 1:120. Слабост са ми елктрическите локомотиви и с кеф бих си купил. Каква е възможността да се произведат в ТТ 1:120? Предполагам колегите от мащаба също, че ще се възползуват. :)
« Последна редакция: 11 Февруари 2010, 22:26:26 от TheJackal »

Dimitar Baev

  • Trade Count: (10)
  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 61
  • Рейтинг: 1
  • ТТ - BR110, IV ep., Русе
първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000).
« Отговор #12 -: 11 Февруари 2010, 22:25:58 »
ами засега няма начин, че бройката дето искат е огромна и пари напред. Ако си видял по надолу и аз съм с ТТ, ама сега заради тях, ще си купувам и НО оборудване. При положение, че понякога прекарвам часове на тях и на мен ми е тръпка да си играя и с тях вкъщи.
By the way, в момента 3012 е при нас за ремонт.

EMPEROR

  • Гост
  • Trade Count: (0)
първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000).
« Отговор #13 -: 11 Февруари 2010, 22:33:19 »
Цитат на: Dimitar Baev link=topic=2186.msg35772#msg35772 date=1265919365
Колеги, смея да твърдя, че съм компютърен юзър, много напреднало ниво, ама тука не ми дава и снимки 100 кб да кача, така, че дайте друга идея.
Не знам как си слагате тия снимки, но нещо не се справям с форума!


Качваш снимката на някой безплатен сайт (примерно www.tinypic.com), като се качи снимката ти дава линк към нея (нещо си.jpg). Като пускаш тук мнение има едно бутонче (второто цветно) "Вмъкни изображение", което добавя едни тагове към поста ти. Копираш линка към снимката между двата тага и толкоз :)

Колкото до локомотивите... тези които са без двигатели могат ли да им се монтират такива? Т.е. разликата само в липсата на мотора ли е или изобщо не са предвидени за задвижване? Иначе и аз май се заформям мераклия за една бройка :)
« Последна редакция: 11 Февруари 2010, 22:35:10 от EMPEROR »

Dimitar Baev

  • Trade Count: (10)
  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 61
  • Рейтинг: 1
  • ТТ - BR110, IV ep., Русе
първият в БГ модел на серия 86 (ЕА3000).
« Отговор #14 -: 11 Февруари 2010, 22:39:03 »
ами копията са еднакви, но не съм отварял такова без двигател.Утре ще отворя!
разликата в грамажа е 100 гр, но предполагам, че това е с платката.
Утре ще имам повече инфо.Иначе талиги и др.неща са еднакви. Но нека да го разглобя.
Някой видя ли това дето го турих у тоя сайт?