Не бързай.
Дай данни:
1. В коя епоха ще си ? (това има смисъл за едно или двупътно например).
2. На какви локомотиви си фен - съответно вагони? (също има смисъл за големината на коловозите - респективно гарата)
3. Какво предпочиташ - повече движение, повече маневри или и двете?(има значени е за начина на разположение на трасета (видимостта им) както и на стрелки и гари)
4. Какви радиуси искаш да имаш? (пряко свързно с почти всичко освен горе изброените)
5.Искаш ли етажност ? (също преразпределя освен разположението и радиусите)
6.Пейзажен мекат (повече природа), индустриален (почти без природа, но пък със страхотни съоръжения)по-общ (селско/градски) или от всичко по-малко (по-мнго на тая площ се изключва автоматично).
Това на първо време...
Впрочем на тази площ аз имам една схема от 2000 г. (също от подматрачна рамка тръгна

) и е доста готина (нали си е моя

) която прерастна (на нов план) в нещо маааалко по-голямо - 1,25х 3,10 х 0,15 м!!!!.
Тоест мисълта ми е , че площа с която си решил да запомнеш не е никакмалка - това е ТТ - идеалният мащаб, но трябва всичко да се планира внимателно и готино.Ще стане, нема да се пуашиш

!!!
Това че си решил да го правиш с допълнение от модули е перфектното решение. Може би така ми се струва но и аз на моя (пред)последен план съм предвидил два модула (челна гара с трансбордьор) така че явно има зрънце в идеята.
Точно за това правя и БГ-модули в ТТ (бъдещи стандарти може би) защото се стремя от далрече да стане универсална система.
Конкретно за плановете - препоръчвам (но от тези ако трябва да се избира) тоя с двата кръга "в гардероба". Не се притеснявай за връдката межде двата коловоза - това си е класическо "ухо" за което има автоматика както в аналоговото управление, така и в DCC (демек цифровото). Това не е никакъв проблем.
Впрочем, за да стане "класическа" темата на този макет , предвиди още една такава връзка от другата страна (тоест второ ухо - пак с автоматиката) за да имаш обръщане на локомотиви и влакове както от ляво на дясно, така и обратно...или предвиди обръщателен кръг пред депото , за да обръща поне парните локомотиви.
Това е от мен за начало...като остане време , ще се включа (ако искаш( с предложения и идей.
Ама дай още данни - за да не преливаме "водата" само!!!
