Магазини / Поръчки / Оказион | Shops / Orders / Bargains > Полезни линкове на магазини и сайтове | Useful links to stores and sites

Разни online - местенца

<< < (47/55) > >>

pavlinbg:

--- Цитат на: Велко link=topic=235.msg106333#msg106333 date=1485034032 ---http://www.tecnomodel-treni.it/dettagli.php?id=43257

--- Край на цитат ---

Това всъщност БДЖ ли е?

Величко:

--- Цитат на: pavlinbg link=topic=235.msg106336#msg106336 date=1485069310 ---Това всъщност БДЖ ли е?

--- Край на цитат ---
Имаше спор по този въпрос тук във форума.
Доколкото си спомням тези вагони са произведени в България, но се търкалят в Германия.Там си ги пребоядисват май?
Ако имаш вайбър мога да ти пратя снимка/и да ги видиш как изглеждат.

Adrian:
Häfen und Güterverkehr Köln AG

Компанията оперира четири пристанища в Кьолн; Niehl I Niehl II, Godorf, и Deutz, както и железопътни свързан контейнерни терминали в Hurth, Бергиш Гладбах и Дюрен и извън него; [18] ~ 500 000 TEU на пренос в контейнери и близо 12 милиона тона товари са обработени през 2009 г. вземане на пристанището на Кьолн вторият по големина в Германия, след като Дуисбург. [19] В общия пристанищата имат 14.5 км на дължина на кея и в района на 1.250.600 m2 (1,2506кв. км). [20]

Niehl I е основен контейнер пристанище с ~ 450,000 TEUs на контейнерния трафик през 2009 г. и е оборудвана с 36m обхват портални крана Позволявайки странични подредени кораби до 4 дълбоко, за да бъдат разтоварени, други товари обработвани включват общо сухи насипни товари, тежки горива и хартия. [21 ] Niehl II дръжки автомобили, течни товари, включително опасни течности и въглеводородни газове. [22] Deutz дръжки ниска стойност неопасни стоки, включително на пясък, чакъл, храна за животни, зърно, дървен материал и течен тебешир. [23] Godorf дръжки насипни агрегати на Godorf I Включително сол, пясък, варовик; при Godorf II се обработват химически и въглеводородни продукти. [24]

железопътна система на компанията има над 250 км релсов път с над 100 км коловози, над 90 км Всички, които се използват за влакове. [25] За железопътния товарен компанията работи в свои собствени влакове. Заедно с над 500 вагони основната тяга от MaK DE 1002, VOSSLOH G1000 BB, VOSSLOH G 1700 BB и GM-ЕМД JT42CWR дизелови локомотиви, [26], както и с наета електрически локомотиви от типа Traxx. [27] Фирмата работи междуселищни влакове, както и пристанищните дейности.

Някои от вагоните им са регистрирани тук .

pavlinbg:
Благодаря за изчерпателния отговор!  :hi:

Adrian:
По подобен начин оперират и други фирми :





Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия