Автор Тема: Парни локомотиви  (Прочетена 363634 пъти)

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Re: Парни локомотиви
« Отговор #690 -: 29 Октомври 2014, 07:06:49 »
Италиянец е!

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12375
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Парни локомотиви
« Отговор #691 -: 31 Октомври 2014, 09:25:33 »
През периода 1908-1910 година  "K.Sächs.Sts.EB" поръчва нови, по-мощни машини за линия "Windbergbahn",
 при проектантското бюро на "Saxon Maschinenfabrik" от Кемниц (бивша "R. Hartmann"). Те се връщат
обратно към тестовете проведени преди това с първия прототип на парен локомотив с два цилиндъра
високо и два цилиндъра ниско налягане, монтирани на своеобразни локомотивни талиги.


Тогава в резултата на тестовете стигат до  разработката на следващият
 модел от този тип -  получили серийно обозначение "ITv" в "K.Sächs.Sts.EB".





ПРи новият модел цилиндрите под високо налягане са разположени противоположно на своите
 предшественици в предната талига на локомотива, а  цилиндрите за ниско налягане в задната талигата.
 През 1910 са били доставени десет, три през 1913 г. и 1914 г., още пет броя. Общо от серията са произведени
 18 локомотива влезли в експлотация за доста дълъг период от време.

Локомотивите с талиги са били обект на високи изисквания за работа и поддръжка.
Двойният  Heusinger - контрол им даде псевдонима "паяк"-а.
Германската държавна ЖП компания ги класифицира като клас 98.0 в техните списъци.



 :bb2: :bb2: :bb2: и е ТТ...






начална цена 610 евро
http://www.ebay.de/itm/sachsische-Kreuzspinne-Epoche-1-Landerbahnmodell-mit-Zierstreifen-LokNr-1391-/321563905071?pt=DE_Modellbau_Modelleisenbahnen&hash=item4adeb3cc2f

която е по-висока от предишната - 559,95 евро...
http://www.mbs-sebnitz.de/triebfahrzeuge/dampflokomotiven/saechs-itv-der-k-saechs-sts-e-b-ep-i.html
« Последна редакция: 31 Октомври 2014, 09:28:36 от pach »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Парни локомотиви
« Отговор #692 -: 26 Декември 2014, 23:51:01 »

            Да изплакнем малко окото с хубави снимки на хубав модел!






              



 03 054 DB3 Micro-Metakit 94803H BD Koln, Bw Koln-Deutzerfeld, 1995 100 St.

                         http://www.ebay.de/itm/251763000089

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Парни локомотиви
« Отговор #693 -: 18 Януари 2015, 00:43:30 »

Изключително рядка гледка - Анхайтс локомотив с 2 оръдия и влак отзад:





http://www.ebay.de/itm/251793127111


С такива номера са били единствените 2 четворки (25 atm) само 3 години - от 1932 до 1935,
след което са преработени за нормално налягане (16 atm) и преномерирани на 02 101-102,
а само след още 4 години са нарязани и двете.



CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Парни локомотиви
« Отговор #694 -: 21 Януари 2015, 18:26:13 »


                                              2301 bay C V
                                              2302 bay C V


http://www.ebay.de/itm/251766191777

--------------------------------------------------------
Maffei 1819 1896  - колооси 1640 mm 
2'C n4v
1896 - 2301 bay C V
1918 - ETAT 230-914
1918 - +
--------------------------------------------------------

Доживях да видя снимка на прототипа на първия вариант на българската
серия 08.(01-06), първоначално номера БДЖ 1-8 - 8 локомотива със сцепни
колооси 1640 mm, или единичната бройка 2301 bay C V (на горната снимка),
тъй като останалите им машини от серията се различават значително с
нашите и са със сцепни колооси 1870 mm, които по-късно стават серия DRG
BR 17.3 (на долната снимка).





http://www.ebay.de/itm/251766887521


2302-2343 bay C V  - 42 бр. с колооси 1870 mm
ETAT 230-(914-930) - 17 бр. от общо 43 bay C V
DRG 17 (301-322)    - 22 бр. във втора епоха

Както се вижда, съдбата на 2301, както и на още 16 локомотива от втория вид
е - репарации за Франция след края на първата световна война. Още не съм
намерил снимка на нито една от всичките 17 машини, за да видя как аджеба
изглеждат с френските надписи.

Разбира се, тая тема сме я дъвкали и преди - назад в същата темата:

http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,237.msg27427.html#msg27427
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,237.msg13933.html#msg13933

« Последна редакция: 25 Януари 2015, 15:34:25 от CaLLlo »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Парни локомотиви
« Отговор #695 -: 25 Януари 2015, 15:58:44 »

"Да, ама не..." - дали случайно или нарочно, но г-н REIJU е сгрешил - това
не е 2301, а 2302:




      2302 bay CV mit S-zug nach Salzburg in München Ost um 26.7.1899


--------------------------------------------------------
Maffei 1991 1899   
2'C n4v
1899 - 2302 bay CV
1923 - DRG 17 301
1925 - DRG 17 301
1930 - +
--------------------------------------------------------

С такава конфигурация на домовете са само няколко от първите баварски
машини - с изтеглени назад пясъчник и парен дом, а 2301 е само с огромен
парен дом, поставен върху котела между първта и втората сцепни колооси,
точно като при този нашенец




         но без пясъчника!

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Парни локомотиви
« Отговор #696 -: 16 Май 2015, 14:00:33 »


                             http://www.ebay.de/itm/311355628809




                             http://www.ebay.de/itm/311355628088


http://www.ebay.de/postcards2979

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2437
  • Рейтинг: 1036
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Парни локомотиви
« Отговор #697 -: 16 Май 2015, 20:46:29 »
Едната ми е много позната:


CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Парни локомотиви
« Отговор #698 -: 22 Юни 2015, 17:45:09 »

             Колко ли ще ударят тия глyпaви снимки!?!




http://www.ebay.de/itm/301663200682                       366 Eu (261 GBP)




http://www.ebay.de/itm/291495382811                       422 Eu (300 GBP)
« Последна редакция: 26 Юни 2015, 09:34:37 от CaLLlo »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Парни локомотиви
« Отговор #699 -: 12 Август 2015, 16:52:59 »



                            http://www.ebay.de/itm/381331672194

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Парни локомотиви
« Отговор #700 -: 15 Август 2015, 17:36:08 »

         58 2802 + 58 2812 DRG von Michael Menzendorff

С части за Weinert BR 01 + BR 50 и собствено задвижване на тендера,  г-н
Менцендоф е направил тия чудесни, месингови машини, едната от които е
бъдещият български локомотив БДЖ 12.13.

http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?10,7224555,7224555#msg-7224555







       






   Schwartzkopff 11243 1940   
   1E h2 + 2'2'T29

   1940 - [TCDD 56097]
   1940 - DRG 58 2802
   1941 - БДЖ 12.13
   1973 - +

       






   Schwartzkopff 11253 1940   
   1E h2 + 2'2'T29

   1940 - [TCDD 56107]
   1940 - DRG 58 2812
   1942 - TCDD 56020



[средните скоби показват неосъществени, или първоначални намерения]




http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,237.msg2842.html#msg2842
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,237.msg2937.html#msg2937


При начално кликане на линк на drehscheibe-online.de, се отваря нов таб и се отива на главната страница на форума. За да се отиде където трябва - табът не се затваря, клика се втори път на линка и вторият таб вече отваря точно каквото трябва, а първият таб се затваря.
« Последна редакция: 15 Август 2015, 19:27:50 от CaLLlo »

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Парни локомотиви
« Отговор #701 -: 15 Август 2015, 22:52:04 »
Аййй туркини! Обичам ги! Прекрасна работа!  :good: :good: Васко и компания да се заемат  :nyam:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12375
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Парни локомотиви
« Отговор #702 -: 17 Август 2015, 08:08:52 »
Саше от шайбата се отваря още в първия линк,
ако кликнеш горе в зеленото поле от заглавната страница на реда с темата.
Пример с твоят линк. Отваряш го и в зеленото поле пише:
Цитат
Hier geht es zur gewünschten Seite:
here is the page you are looking for
» /foren/read.php?10,7224555,7224555
Като третият ред е интересуващате ни тема! (в примера е дублирана връзката за повече яснота кой ред е активния линк)
 :hi:

ПП. А "туркинята " е страхотна!!! :clapping:

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Парни локомотиви
« Отговор #703 -: 21 Септември 2015, 18:30:40 »





   http://www.ebay.de/itm/201433785569       300 Eur - 27.9.2015 - 22:01 h

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Парни локомотиви
« Отговор #704 -: 15 Октомври 2015, 19:23:57 »


http://www.ebay.de/itm/381411166106


Това, което не сте учили по история и както се видя, скоро няма и да учите е че,
след 2Св.В. Австрия е била разделена главно на две - Brit-US-зона и Съветска
зона (иначе общо 4), като във втората Съветските войски са останали чак до
1955 г. - което е цели 10 години след края на войната. Искали са да направят
второ ГДР, но нещо не им се е получило.
Това е снимка от същия период, вижда се емблемата над номера, а буквата "Т"
пред него означава - "трофейний".
« Последна редакция: 15 Октомври 2015, 21:21:35 от CaLLlo »