Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby

Автомобили

<< < (2/12) > >>

pavel75:

--- Цитат на: Best Ripper link=topic=2119.msg39424#msg39424 date=1271140649 ---Три държави правят коли - Германия, Швеция и Япония... Всичко друго краде и копира от тях...  :drinks: И не ми хвали френска кола, правена за България...  8)

--- Край на цитат ---

Наскоро четох, че Китай са купили Волво, та май Швеция излиза от този списък.

Dare_Devil:
Модератора май ще направи добре да отдели тия постове в нова тема - все пак колата е втората любима на много от нас.

Та по променената вече тема - нищо лично, но в немската кола си е истината. Първата ми кола беше Поло '92, сега съм с Ауди 100 '93. Съквартирантът ми е с Пежо 405, което ежедневно се чупи. Не че с Аудито нямам проблеми - но далеч не толкова често колкото съквартиранта. Иначе в едно отношение Пежото много превъзхожда Аудито - много по-удобна е за чоплене (с него обикновено заедно си ремонтираме колите - когато на някоя от двете и стане нещо, хващаме сандъците с инструменти и почваме да я разглобяваме и да се почесваме умно по главите, давайки си вид, че разбираме).

misho_tabakoff:
А да не се обиждаме на френски коли, че ставам чувствителен .... :diablo:

Adrian:

карах 205 ца 4 г , после Клио - 2 г = доволен съм от разхода , икономични са , но за РБ не стават - няма лято дето да не съм сменял нещо по окачването !
После си взех Орел Астра и се родих , за 11 г един носач съм сменил , няколко тампона , и 1 път обрах маслен теч . За РБ - немски коли !!
Сега карам Макларън / Мерцедес ,
но винаги на един опасен завой се будя и после ме боли глава !!

misho_tabakoff:
Има кола и кола.

Има модел и модел.

В крайна сметка всяка една кола се чупи.

405 да речем може да се сравнява с 80

605 може да се сравнява със 100.

Различни класове.

Но съм далече от всеобщото мнение, че французите могат да правят само френска любов.

Карам Пежо 605 и мога да оборя всеки един, че френската кола не става за нищо.

605 е модел 1989г. (!!!!!!!!) За кола отпреди 20 години мога да посоча много силни страни на модела, една от които е УНИКАЛНА - НЯМА ЛЕК АВТОМОБИЛ ПРЕЗ 1989, КОЙТО ДА СЕ ПРЕДЛАГА АКТИВНО ОКАЧВАНЕ, КОМБИНИРАНО С АДАПТИВНА ХИДРАВЛИЧНА СИСТЕМА!!!!!

Задното окачване е независимо, като всяко едно колело е с 6-точково захващане!!! Повярвайте ми, който го е виждал може да каже, че е достойно за ЗИЛ. Досега съм сменял един път задните биалетки и толкова!!! Сега съм подменил всички тампони на задното окачване покрай тунинговането на колата.

Като стана дума за френска любов - французите и за това са помислили в колата - удобството. Това касае не само возещите се отпред, но и отзад. Изключително широка кола, съчетана с достатъчно пространство м/у предните и задните седалки даже в най-крайно задно положение на предната седалка.

Ел. регулируеми преди седалки с подгряване - няма само памет и регулиране на височината на седалката.... оттам нататък - наклон на седалката, наклон на облегалката, профила на облегалката спрямо нуждите на седящия.

Всички врати са с ел. стъкла с опция за блокиране на задните.

Огледалата са ел. регулируеми с подгряване.

Пръскалките на чистачките са с подгряване!!!

Пръскалки на фаровете с високодебитна помпа под високо налягане!!!!!

По мои спомени 8-литрово казанче за течност за чистачките.

Когато чистачките не са в употреба, те са прибрани под капака, за да не нарушават аеродинамиката на колата.

Изключително добре шумоизолирано купе.

Нивата на подлакътника и дръжките на предните врати са подбрани изключително прецизно с цел удобство на пътуващите.

Регулируем волан по дълбочина и височина.

500-литров багажник.

Двигателите на Пежо винаги са били много добри и надеждни, така че е безсмислено да ги коментирам.

Минусът на френските коли е ел. инсталацията, но като гледам, и немски, и японски и всякакви други коли страдат от подобен проблем, но да кажем, че при Пежо (и френските коли като цяло) това е по-явно.

"Три държави правят коли - Германия, Швеция и Япония... Всичко друго краде и копира от тях..."

Нека някой да отвори алуминиев двигател XU9 на Пежо отпреди 20+ години, и после да отвори един ЯПОНСКИ двигател B16 от последните години на Honda .... тогава може да си говорим кой от кого и какво е крал.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия