Електроника и Електротехника | Electronics and Electrical Engineering > Цифрово / дигитално управление | Digital Command Control
превод на CV-та на декодер ESU
pavel75:
Опитах се да преведа CV-тата на ESU декодер (с google и помощта на Pach) и някъде се съмнявам в превода, за това помагайте
CV Име Обяснение Област Заводски настройки
1 Адрес кратък (2-байтов) адрес на двигателя 1 - 127 3
2 Начално напрежение определя минимална скорост на двигателя 1 - 63 3
3 Време за ускорение това е умножената стойност от 0,5 на времето в секунди
за достигане на максималната скорост 1 - 63 8
4 Време за намаляване тази стойност, умножена по 0,5 на времето в секунди от
на скоростта максималната скорост да спиране 1 - 63 6
5 Максимална скорост максимална скорост на двигателя 1 - 63 63
7 Номер на версията вътрешна версия на софтуера на LokPilot Decoder (само за четене) - -
8 Производствен номер (ID) въвеждането на стойност 8 в това CV предизвиква
нулиране до фабричните стойности - 151
17 Удължен адрес CV 17 се съдържат старши Byte (Bit 6 + 7 винаги 1) 128 - 9999 192
(4 - байтов)
18 CV 18 съдържа младши Byte. Активен е само ако е включен
от настройките на CV 29, Bit 5
29 Конфигурация на Добави желаните стойности за всяка функция,
регистъра за да получите необходимата стойност на CV 29.
Пример: 28 стъпки скорост + разрешена възможност
за аналогова операция = 2 + 4 = 6 - 6
функция стойност
заден ход: промяна посоката на движение (напред става назад) 1
дава възможност 28 или 128 стъпки на скоростта 2
дава възможност на аналогова операция (позволява DC работа) 4
позволява удължен двигател адрес (4-цифрен адрес на CV 17/18) 32
49 BEMF контрол позволява или забранява BEMF (обратно на ЕМП,
натоварване на компенсацията): BEMF изключено = 0,
BEMF включено = 1 0 / 11
51 Спирачен режим определя какво ще се случи, ако декодерът открие DC
на управление с различен поляритет на локомотива: влиза в режим DC = 0,
локомотив ще спре = 1 0 / 1 1
54 BEMF контрол, параметър 2 (K-компонент). Определя ефекта на BEMF.
параметър 2 Колкото по-висока е стойността, толкова по-силен е ефектът
на BEMF контрол 0 - 63 32
55 BEMF контрол, параметър 3 (L-компонента). Определя момента
параметър 3 (инерцията) на двигателя. Колкото по-висока скорост на двигателя
(голям маховик или по-голям диаметър), на по-ниска тази стойност
трябва да бъде настроен 0 - 63 24
63 Яркост на светлините определя яркостта на функцията резултати.
По-ниската стойност на този CV, по-тъмните са свързани крушки 0 -7 7
optron:
Ох, то доста работа има да се доизчисти тоя превод ...
Обаче на едно ще обърна внимание - там, където пише високи байт и ниски байт всъщност се казват съответно старши байт и младши байт. По някое време може да се занимая да го преведа на "човешки" български ...
zazo:
Правете разлика между байт и бит, моля.
Gervasii:
--- Цитат на: zazo link=topic=2394.msg39567#msg39567 date=1271311583 ---Правете разлика между байт и бит, моля.
--- Край на цитат ---
байта ясно а бита е накрайник за отверка нали!?
Best Ripper:
8 бита = 1 байт... ;)
Иначе бит значи и накрайник за отвертка, ама тук едва ли е това...
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия