Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Макетът на Владо Колев

<< < (52/88) > >>

Vlado:
Бива!  :good: Свиквам де що се сетя комисии, работни групи, екипи, майстори и калфи и започвам да баластирам, нивелирам, мащабирам и реконструирам... Пък после за проверката и за приемането на обекта ще стане като... магистрала Люлин при предишния премиер - заради проверка от Европата сложиха маркировка (от евтината) преди да са сложили износващия слой асфалт... Ми че кво?! Нали трябва да се отчетем... :pleasantry:

Best Ripper:
УУуууууу.. долууууу!!! Никъв реализъм!!! Макетът утре да е нацепен на подпалки и в печката!  :spiteful: Да не идвам аз да го взимам...  :dance1:

Vlado:
Хора, help (казано на чист български)!!!  :)

Продължавам със слагането на контактната мрежа и изпаднах в дълбоко колебание как да изпълня поставянето на същата в лявата гърловина на гарата. Снимки ще видите по долу. Синьото върху релсите е джаджа на Вайсман за определяне точното място на стълба според струните и въжето на контактната мрежа. С други думи на това място (или от другата страна, но как) трябва да стои този стълб. Въпросът е, дали е правилно така, след като другият път е много близо и един вид е опасно да се слага там стълб, че ако падне, ще пада върху него? И ако не трябва да е там, ще трябва да ползвам стълб за двоен жп път. Моля, помагайте! Особено ми е нужно, за да стане добре.
Благодаря предварително!





schatsi:
  ...В случая може да направиш следното:

bdz43r:
Най-добре според мен ще е от вътрешната страна. Няма да е грешно и от външната страна с двупътна конзола или издължена еднопътна.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия