Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout
Макетът на Владо Колев
i.meh:
Владо, аз съм МЕКО КАЗАНО начинаещ в жп моделизма и почти нищо не разбирам, затова те моля да ми отговориш на няколко въпроса. На снимките видях огромна плетеница от кабели под макета ти и се уплаших сериозно. Би ли ми обяснил кой кабел за какво е и каква е кутията, в която са свързани? Също така те моля да ми напишеш нужната дължина на светлия отвор при електрическата тяга и максималните промили наклон на пътя. А ако ми предложи някой схема на макет за място (горе-долу) 1.20х2,60м. на 2 или 3 нива с мостове, тунели и двоен участък, ще е златен! Благодаря предварително!
toniemi:
--- Цитат на: i.meh link=topic=24.msg8992#msg8992 date=1219328775 ---Владо, аз съм МЕКО КАЗАНО начинаещ в жп моделизма и почти нищо не разбирам, затова те моля да ми отговориш на няколко въпроса. На снимките видях огромна плетеница от кабели под макета ти и се уплаших сериозно. Би ли ми обяснил кой кабел за какво е и каква е кутията, в която са свързани? Също така те моля да ми напишеш нужната дължина на светлия отвор при електрическата тяга и максималните промили наклон на пътя. А ако ми предложи някой схема на макет за място (горе-долу) 1.20х2,60м. на 2 или 3 нива с мостове, тунели и двоен участък, ще е златен! Благодаря предварително!
--- Край на цитат ---
Това са изисквания за макет от2/4метра и нагоре.
KRAKOMOBILA:
Да найстина Копривщица е добра идея има и мост който минава малко преди изходните на гарата. :)
Vlado: