Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

POLA 674 Wagenbauhalle Freilassing

<< < (3/7) > >>

widowmaker:
Аз измерих 73см от центъра на обръщателя до края на средната клетка, т.е. най дългата отсечка.
Множко е, но пък по ширина е по-компактно. С депо на 15 градуса ще е по късо (около 60 см),
но пък на ширина ще е поне 62см (спрямо 52 за 7.5 градуса).
Все си мисля, че ширината на макета е по-критична като размер.
Аз специално гледам да се вместя в 100см, като имам разширения (125см) в двата края заради завоите.
Завоите са на 90 градуса R866мм, като все още не е ясно дали ще обикалят стаята или ще ги връщам
обратно с уши.

zazo:
Обиколката на стаята май е по-добрия вариант ако имаш такава възможност. Аз го разигравах с уши при мен и хич не ми хареса. Отива много място, лоши (малки) радиуси, и единствената съмнителна полза, че влака си е сменил посоката, но все пак зависи много и от конкретното разпределение де.

Сaprycorn:
Дани, точно същите терзания имах преди година, когато планирах моето депо с обръщател. Аз също избрах депо на 7,5 градуса и обръщателя на Роко. Дни и нощи си играх c Wintrack-а, докато установих, че най-оптималния вариант е релсите от обръщателя да излизат на 15 градуса, след което следва крива релса 7,5 градуса! По този начин депото стои най-близо до обръщателя, т.е. това е най-икономичния от към пространство вариант. В твоя случай ти препоръчвам от двете депа да сглобиш една петица. От обръщателя да изкараш 5 релси на 15 градуса. средната влиза направо в трета клетка, 2-ра и 4-та клетка с 7,5 гадусови релси, а 1-ва и 5-та клетка с 15 градусови релси!



 Ако не ти харесва така, тогава използвай обръщателя на Fleischmann, там изходите са на 7,5 градуса, и всички релси ще влизат прави в депото.


widowmaker:
Аз нямам терзания. Ако го направя с изходи на 15 градуса и криви както казваш,
ще спестя около 15см от дължината, но пък гледай какво се получава (има ги и двете версии за сравнение):



Грозна картинка с тия малки радиуси, нали? Налага се използването на 866 и 543мм радиуси.
Първият се преглъща, но другото нящо (543мм) не.
Заради по-доброто вписване в завой на 4 осни пътнически вагони мисля да не падам под 866 радиус.

zazo:
Това второто наистина е гадно :bad:.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия