Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Ди Би Шенкер Рейл България

<< < (5/7) > >>

KRAKOMOBILA:
Ами нормата на 86-та серия не е от най-големите, като се има навпредвид, че редукторите са за 170 км/ч. А е възможно и 232-рата да е извършвала маневра на Бс пристанищна.

lubomir:
Абе не виждате ли че 232-ката е отзад заради червената светлина. Явно DB нямат сигнални фенери с батерии и затова хората слагат каквото имат - в случая 232-ка.

EMPEROR:
 :lol: :lol: :lol: Хахахаха :lol: :lol: :lol:

Vlado:
Сигурно ползва трасе. Няма за какво друго да е отзад. Иначе егати и тежкия влак, че три лока да го обслужват. 40-ките на БЖК са отличнички в такъв случай. ;)

KRAKOMOBILA:
Не ползва трасе - защото няма какво да е возило за да ползва трасе.
Мощността на серия 86 е 4080 kW, а максималната им скорост 175 км/ч. Простичката сметка е такава - 2х4080 kW = 8160 kW за двете 86-ти. При БЖК една 40-ка е с мощност 5100kW, 2х5100kW = 10200kW и максимална скорост 120 км/ч. От това следва, че нормата на 2х40 е в пъти над тази на 2х86. А от Бургас към Пирдоп определено има големи наклони и ще им е нужна трета машина. Обяснението, че третата машина е 232 е защото в момента има само две сертифицирани 86-ти на ДБ. Когато се сертифицира трета 86-та, 232-рата ще отпадне от състава на влака.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия