Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Основни похвати в макетирането | Basic steps in creating a layout

Баласт и баластриране

<< < (5/60) > >>

pach:
Именно , има и друг метод но е изключително бавен и трудоемък!

Жоро:
Знаеш, че има и готови баластови призми. Не изглеждат толкова добре, но можеш да ползваш релсите многократно. И пестят много време. На мен лично не ми допадат, стоят ми изкуствено.

Vlado:

--- Цитат на: Жоро link=topic=25.msg2175#msg2175 date=1203575395 ---Забрави за повторно ползване. НОВИ релси.

--- Край на цитат ---
Напротив, няма никакъв проблем! В темата "Изтъргване на баласт от релсите без да пострада самата релса" в раздела "Имам нужда от помощ при макетирането" показвам елегантен, според мен, начин за преодоляване на проблема. С помощта на една релса П профил се запазва старата релса и без проблем може отново да се ползва.

pach:
И аз по таз причина не ги харесвам , сега ясно че в нашия моделизъм не гоним супер достоверност , но пък тия са толкава "изкуствени" чак като детски играчки , от тях само по отврат са ми картонените траверси! ;D

pach:

--- Цитат ---Напротив, няма никакъв проблем! В темата "Изтъргване на баласт от релсите без да пострада самата релса" в раздела "Имам нужда от помощ при макетирането" показвам елегантен, според мен, начин за преодоляване на проблема. С помощта на една релса П профил се запазва старата релса и без проблем може отново да се ползва.

--- Край на цитат ---
това да - но когато вече си демонтирал релсата от трасето , но тя там понякога е така залепена , че при опит за демонтаж се изкривява и т.н.
Жоро е прав , нови релси при реконструкция , ремонт или промяна на макета.
Моя метод - направил съм си от дебела колкото траверсната лента, метална пластина (фрезована) която полагам вместо истинската релса , правя всички манипулаций по един или друг начин за баластрирането , щом почне да се сгъстява и позасъхва , изваждам траверсния шаблон който се почиства бързо и лесно , и  оставям да втвърди окончантелно , като междувременно правя и корекции където не ми харесва.На другия ден вече си полагам истинската релса която мога да е демонтирам за две минути и е като нова!
Този метод е проверен със старите "п" образни релси на "PICO" и "ТILLIG" - за новите който тия дни ще поръчвам през конрад , ще видя дали да не го модифицирам този метод , като май ще трябват нови метални шаблони , пък и повече че да става по - бързо...

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия