Миро, сложи им огледалата, бре. 
И това ще стане и става или е станало.Просто снимките са стари.Тия реликви не ме питай как ги пипам

.
Огледалата пречат на скоростното каране... Падат от въздушната струя....

Къде струя къде храсталаци.То днес е рядкост да се види машина с огледала на БДЖ.
Малко по-добри снимки на гондолките нямаш ли ? Предполагам,че са SBB, но от тази снимка не се разбира.Дай,моля,някакво инфо и за производителя.

Тези съм ги взимал където ги намеря без значение от администрацията.Просто много исках вертушен влак.Имам яки спомени от тях и затова събирах всякакви като важното беше талигата да е от новите.И 5те са различна администрация и са на различни фирми.Вертушките са ми слабост.Лошото е че не се правят от 1 -5-10 вагона.Пълни 26 празни 44-50.Като се замисля един такъв влак каква цифра е и....Така стой и въпроса с цистерните.
Администрацийте иначе са чешка словенска италианска немска .
Скоро ще публикувам може би и другите неща.
Някой може би се пита защо са ми 5х46?Ами карал съм такъв локомотивен влак доста пъти.Това което му липсва на локомотивния влак обаче са няколко 43та серия Шкоди между сините.Това на живо ви казвам е чудо но вече е в историята.Надявам се някой ден да ги има и да си направя влака както си беше 7-8локомотива от който 4-6 сини и останалите червени.
Сега си спомням как се обаждахме да ни спрат на Златица да пием кафе и като се изтърсим всичките от локомотивите 10-15 младоци по на 22-25години какъв купон беше.Кви времена бяха ейййй а пък да не ви разправям с четворките как карахме Чайката на един двигател.Пък с парните някога ехееее.....