Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Как се поставят истенските релси

<< < (2/3) > >>

Best Ripper:
Колега, айде недей да приказваш смехорийки. Точно това /тия клинци и траверси/ ги определиха като една от основните причини за катастрофата - бяха избили и линията се беше усукала... Те от такава "икономическа несъобразност" американците не искат да подпишат от 20 г. световната конвенция за ограничаване на вредните емисии /щот не могат да покрият просто изискванията с техните велики технологии от преди век/. А да се сравняват ЖП линиите на САЩ с тези на Индия е меко казано нелогично... По същата твоя логика и в Испания би трябвало да карат на технология от онова време /защото е топло и сухо/, ама дали?  :hi: Всичко си опира до едно - евтини, некачествени, стари материали и технологии през 21 век! Трябва да е възможно най-евтино, за да ти го продават с възможно най-голяма печалба.

bdz43r:
Дървени траверси се използват и в най-развитите железници, но релсите не са заковани с крампони за траверсите. Американските железници и в други подобни отношения са крайно примитивни.

toniemi:
Вчера гледах филм за хАмериканските високоскоростни влакове,по някоя от програмите,там стана дума точно за този проблем.Над 70% от линиите са им на дървени траверси.Дори и високоскоростният влак се движил само до 240км/ч.

Best Ripper:
240 км/ч.?????? Абсурд!!! Тони, сори, ама нещо си сбъркал цифрите... Белята не е толкова в дървените траверси, колкото в закрепването на линиите към тях.. плюс нивелирането на трасето, междуосието, износването на линиите... Не знам някъде влак да има проблеми, ако всичко това се следи, спазва и овреме подменя и ремонтира...  :drinks:

bdz43r:
Очевидно е, че по железен път, закован на ръка с крампони на прогнилите траверси, такива скорости са немислими, обаче не всичките им линии са толкова трагични.
В по-цивилизованите райони има и хубав железен път, а за скоростни влакове се строят съвсем нови линии.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия