Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Български локомотив серия 01. от FULGUREX

<< < (24/28) > >>

IKAR:
Нас не ни пускат да влезем, в селото, ние искаме в поповата къща.  :lol: Колко "ширпотреб" модела на български локомотиви имаме, че и за месингови имаме претенции? 46-та серия с триста зора и то само благодарение на това, че същата машина е широко разпространена и в други държави. Аз например си мечтая някой ден да имаме модел на серия 04 със звук, и не само аз сигурно, ама всички знаеме, че само с мечтите ще си останем. Белким да не съм прав.
Колкото до 4-те хил лева. И друг път сме казвали, че има начин да станат много по-малко - примерно 300-400 евро. И той е като локомотивът бъде закупен в разфасовано състояние, на части и човек да си го сглоби лека-полека сам. Като гледам какви чудеса са сътворили доста колеги от форума, сглобяването от типови части надали ще бъде сериозен проблем за тях при положение, че отливките са читави, тоест изчислени както трябва. Още като бях в малките класове, работейки основно с имаше едни метални конструктори "Мусала", а и скоро, като си слагам разни допълнителни джиджавки по моделите от онези в пликчетата установих, че с метални чарколяци се работи доста по-лесно, отколкото с пластмасови. За работа с дребосъците са необходими единствено часовникарски инструменти - пинсети и т.н, които много лесно могат да се набавят. Те са със специално покритие, така че да не драскат прозрачните и други по-плоски детайли. А пък ако се смяташ за толкова несръчен и негоден за "пипкава" работа, все ще се намери някой колега по хоби или часовникар да ти помогне. Часовникарите и без това сега са го закъсали, понеже делът на ръчните часовници намалява заради мобилните телефони и други уреди с вграден часовник. Стига, пак казвам, отливките да са хубави, което не можах да преценя гледайки моделите на въпросната фирма във Виена, но пък имаха много голям брой изкривени дребни чаркове - с теслата ли са работили, не мога да ги разбера. Да не говорим, че за 2 хил евро може да се вземе едромащабен месингов модел, което е в пъти по-добре от Н0. Той пък още по-лесно, поради по-големите детайли, може да бъде сглобен самостоятелно.

lubomir:

--- Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=237.msg71372#msg71372 date=1327069030 ---Нещо интересно. Фулгурекс ми писаха, че ще пуснат БДЖ 01 в края на 2013-та година. Цената ще е "около"... 1900 евро.

--- Край на цитат ---
Цената наистина кърти! Диаманти ли има или лагеруването е в рубинени лагери, като на съветските часовници не знам. В тая криза отделянето на такова количество финикийски знаци в България ще е невероятно преживяване.
Все пак се успокоявам, че с тая изменчива икономическа ситуация, дотогава въпросната фирма може да е история, и така ние ще си останем само с дерзанията.... :haha:

CaLLlo:

Цената е ясно, че "не струва", но за мен по-интересно би било, кой какъв вариант на лока би си избрал?!

Vlado:
Аз несъмнено бих избрал този вариант:



 ;)

Best Ripper:
Който и да изберат, винаги ще има недоволни.. На кого цветът няма да му хареса, на кого епохата, на кого ребордите, на кого щангите, на кого, че е парен...  :victory:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия