Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Да попитам по-опитните и знаещи!?!

<< < (206/637) > >>

G_GROZ:
Пиши ми на лична и си готов. Сега не съм в БГ, но след 30. 05 съм в София.

Adrian:

Моят въпрос към отбор 'Опитни и знаещи' е :

имам декодер , 8 пин , 1А , производител 151 (Roco ?) ,ver. 88 ,

но нямам към него книжка . Оказва се ,че много ми трябва ,

защото същият , монтиран към двигател на Bachmann , дава проблем

с плавното тръгване . Явно трябва да се пренастрои нещо -

помощ !

vlado1:
Адри,

Производител с ID 151 е ESU:

http://www.nmra.org/standards/DCC/mfgnumbers.html

Най-вероятно е LokPilot v.3.0 (Roco започнаха да използват Zimo, а не v.4.0 на декодерите на ESU)

По-нататък да кажат по-знаещите.

pach:
Адри, Владо ти е помогнал!
Сега като знаеш истинското "име" на декодера, в мрежата има всичко.
Но преди всичко почисти токоснемането, всичко по веригата до двигателя (и него самия),
за да се увериш, че тези неща са наред...след което променяй настройки и прави повече проби.
Обратната връзкаа?! ;)

fpk1999:
Имам питанка: Едно време как се е оправял 15-20 вагонен влак?Да вземем например нощния БВ 827 София-Бургас.Имал е поща,(два) фургон(а),неопределен брой седящи,бюфет,спални,кушети,директни Петрич-Бургас,директни София-Поморие(до 1987) и един-два автомобилни вагона.Как са се оправяли с това малко "село"(огромен брой пътници)?!Първо сигурно се разтоварва автомобилния,но как?Влака спира сигурно директно на коловоза с рампата.Ами после дипектните за Поморие?Откачват се автомобилните след разтоварването с маневра,после директния,как се е процедирало? :wacko:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия