Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Да попитам по-опитните и знаещи!?!
Vlado:
Със сигурност има и на първи коловоз на гара Вакарел, но съм убеден, че и на други места все още стоят такива. До колкото съм чувал и чел метални траверси са полагани при изграждането на въпросните обекти (виж и презентацията ми за теснолинейките - http://meeting.railwaypassion.com/files/custom/Lekcii/Tesnolineyki.ppt) някъде началото на миналия век. В последствие в по-голямата си част са заменени с дървени, а после и с бетонни.
Първи коловоз на гара Вакарел:
pavel75:
Метални траверси не сложиха ли в тунел Гълъбец след ремонта?
Vlado:
Тошко (bdz43r) е направил хубав фоторепортаж по темата:
http://bgrail.info/site/index.php?page=2&mode=show_picture&pic_id=3443
Убедете се сами! :)
bdz43r:
В Гълъбеца са алуминиеви и технологията е друга. Освен изостаналите от миналия век по забутани коловози, стоманени на баластова призма има на кривата по път 2 след изходните стрелки на гара Плевен страна Гривица - експериментални Y-образни. С изключение на тези два случая, нови метални траверси у нас не се полагат. Има ги обаче в други администрации, включително за новоположен текущ път.
pach:
Добре де :scratch_ones_head:...аз съм си купил известно количество метални траверсни скари в ТТ.
Предвидил съм с тях да си направя коловозите на металните мостове (не виадукти или бетонни)
както и по пепелниците (там където си чистят пещите парните локомотиви) около кръговото депо. Това правилно ли е или не?
Другаде метални не предвиждам (те не са и много - около 50 броя) но все пак приемам съвети по въпроса!
(сега се сещам и евентуално на трансбордьора и обръщателното колело??!!?!? :scratch_ones_head:)
:search:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия