Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Да попитам по-опитните и знаещи!?!
daddy_g:
И аз имам нужда от малко съдействие. Необходими са ми снимки на Бобовдолски вагони за въглища...колкото се може повече, ако има и по-подробни още по-добре...че започвам да правя прототипа :spiteful: :spiteful: :spiteful: :spiteful:
fpk1999:
Здравейте!
Гара Попово да не е минала ремонт?
Ето снимка от неизвестна дата:
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/station/Popovo/Popovo2.jpg
Ето и от 9 септември 2012:
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/station/Popovo/A_railway_station_Popovo_on_the_line_Sofia_-_Varna_09_09_2012.jpg
На втората снимка изглежда много по-свежо и красиво.Има ли още такива снимки на гарата след ремонта?В Интернет има доста,но само от преди ремонта.
:)
fpk1999:
Относно експрес "Варна":
--- Цитат ---Изцяло първокласен стана едва през 1996-та, лятото, с ГДР-ски вагони YB70, купени настаро, плюс ресторант. Така изкара по-малко от година - до смяната на разписанието в края на май 1997-а.
--- Край на цитат ---
А каква разцветка бяха У/Б70?Имаше ли фургон?
4-ти въпрос за една вечер. :prankster:
IKAR:
Оригинално не знам какви са били, но ги бяха пребоядисали във вече стандартното тогава тъмночервено-бяло. Фургон нямаше.
Между другото при този влак е постигнато най-краткото времепътуване между София и Скъпарна - 6 часа и 55 мин. Тръгваше от София в 14.15 и пристигаше в 21.10. София - Плевен също - понеже имам леля в Плевен и доста често пътувах до там - 14.15 - 16.50 или 2 ч. и 35 мин. Времепътуването е по-малко дори от съществувалите за кратко в края на 60-те и началото на 70-те години само през летния сезон стари експреси със същото име, но по 3-та линия и без никакво спиране между София и Скъпарна - те са били с дизелов локомотив и зелени вагони 47-а серия плюс вагон-бюфет, тогава най-нови, сини и шарени все още не е имало, и билетите за тези влакове са свършвали две седмици предварително. Въпреки това не са могли да се утвърдят.
София-Бургас най-краткото е 4 ч и 40 мин., експрес Чайка със спиране само в Карлово, Казанлък и Сливен, но пак през 70-те, в началото на 80-те вече е 5 ч. и 20 мин.
За Пловдив знаете - Белият кон в началото изминава разстоянието за 1ч и 45 мин., без спиране.
За Кулата през 70-те, за стария експрес Пирин има потвърдена информация, че стига до там за 3 часа - със спиране на Захарна Фабрика, Перник, Радомир, Дупница, Благоевград, Сандански и Ген. Тодоров - 7 вагона, 6 второкласни, един първа и фургон. И това при изцяло дизелова тяга с помощна машина до Перник заради баира на Владая. Сетне и досега нито един влак не можа да падне до три часа....През 80-те Пирин си беше еталонен бърз влак с времепътуване и спирки като останалите бързи влакове, само дето имаше вагон-ресторант, тъмночервено-кремави вагони с килимчета, озвучаване и радиоговорителка, в добавка пътуваше само събота и неделя.
fpk1999:
Сега чак разбрах на кое викате Скъпарна...
А сигурно знаете и за Сараньово-старото име на Септември.Доста често вместо "модернизирани в Септември" виждам да се пише "модернизирани в Сараньово".
Защо сегашният 2626 Варна-София стои толкова много в Горна Оряховица?Забелязах,че въпреки,че тръгва 40 минути по-рано от брат си-2627,пристига 17 мин. по-късно в София.Оказа се,че престоят в ГО е от 1.29ч. до 2.02ч.Да не изкачва някакви директни вагони,примерно Силистра-София?Доста време ми се струва.Ето:
http://razpisanie.bdz.bg/SearchServlet?action=listTrainStops&trainnum=2626&date=08/11/2013
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия