Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Да попитам по-опитните и знаещи!?!

<< < (367/637) > >>

LOKY:
Здравейте  :drinks:
Имам следния проблем. Имам 6 вагона производство 2014та на Roco и Rivarossi куплунгите ми бяха на Fleishcmann и не можеш да ги закача понеже буферите са по-дълги и не се закачат.
Сдобих се с Роковски куплинги (подобните на Fleischmann) наскоро понеже са малко по-дълги и по-лесно като цяло се закачат вагоните. За съжаление на R2 PIKO релсите буферите се преплитат и вагоните дерайлират. На 6-те вагона се наложи да откача (откъсна/счупя) буферите да ги изпиля и залепя за да може всичко да е наред.
Та главния въпрос ми е понеже чакам нова поръчка от Brawa и Tilig има ли някакво решение да не се налага и тях да ги осакатявам за да се закачат?

 

Adrian:
Аз мисля ,че в H0 минимум R4 или изобщо недей да редиш ;)

tritehiksa83:
Адри е прав!Мащаб Н0 е по добре радиуса да е хайде минимум R3 незнам с какво място разполагаш но по моята формула за външния коловоз е следната:G-R4-R4-R4-G за вътрешния коловоз е:G-R3-R3-R3-G.

Сaprycorn:

--- Цитат на: LOKY link=topic=268.msg98450#msg98450 date=1422896530 ---Здравейте  :drinks:
Имам следния проблем. Имам 6 вагона производство 2014та на Roco и Rivarossi куплунгите ми бяха на Fleishcmann и не можеш да ги закача понеже буферите са по-дълги и не се закачат.
Сдобих се с Роковски куплинги (подобните на Fleischmann) наскоро понеже са малко по-дълги и по-лесно като цяло се закачат вагоните. За съжаление на R2 PIKO релсите буферите се преплитат и вагоните дерайлират. На 6-те вагона се наложи да откача (откъсна/счупя) буферите да ги изпиля и залепя за да може всичко да е наред.
Та главния въпрос ми е понеже чакам нова поръчка от Brawa и Tilig има ли някакво решение да не се налага и тях да ги осакатявам за да се закачат?


--- Край на цитат ---


Много радикално си процедирал. Имам два въпроса-
1. За четириосни вагони ли става дума?
2. Има ли прав участък на релсовия път?
По принцип R2 е твърде малък за вагони с курц куплунг. Можеше просто да смениш курц куплунзите с NEM куплунзи, те държат буферите на достатъчно разстояние един от друг. Вагоните, снабдени с курц куплунзи могат да се закачват само в прав участък на релсовия път. При навлизане в крива, при нормално работеща кинематика, куплунзите се изнасят напред, и така буферите се раздалечават. При навлизане в прав участък куплунзите се прибират навътре и буферите се доближават максимално( което е всъщност търсеният ефект)! Друга вероятност за твоя проблем е кулисата, върху която се поставя куплунга да е излезнала от леглото си и да е блокирала (Често срещано явление при вагоните на Заксенмоделе). Провери всички кулиси дали се движат свободно и без луфтове в двете посоки. Вагоните на Брава и Тилиг, които чакаш, фабрично са комплектовани с NEM куплунзи, така че не би трябвало да имаш проблеми с тях. Поздрави!

mitko0888:
LOKY, след кото вагоните са от 2014, трябва да са с кинематика.
До сега не съм забелязал разлика в дължината на курц куплунзите (главите) на Роко и Флм.
Когато ми попадна първият 25.х метров вагон, го търкалях без никакви проблеми по овалче - прави с криви - от старо пико 380мм. По същото овалче спокойно си върви цял влак от дълги вагони. При теб най-вероятно имаш нещо по кинематиките, което не е наред - мустаци, буклуци, некчествен монтаж и т.н.

Ето и снимчиците на 380 мм - не е красиво, но няма проблеми с кривите:


Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия