Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Да попитам по-опитните и знаещи!?!

<< < (398/637) > >>

mitko0888:

--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=268.msg101093#msg101093 date=1443741127 ---Да! Лостовата система от трета колоос задвижва именно мазилната помпа. Тази система Васята я прави на локомотивите в НО много сполучливо! Другите лостове, задвижени от втора колоос не знам какво точно задвижват.

--- Край на цитат ---

Неее . Извинявай, ама този път не съм съгласен с теб. На това място на други локомотиви се задвижва мазилната помпа. Но там това лостче се клати, т.е. закачено е с леко отместване спряма оста и при всеки оборот прави напред - назад - напред - назад... Има го не само на парни, но и напр. на V36, V60 и др.

На този клип помпата (сопред мен) се задвижва от втората ос. На последната ос това допълнение е закачено точно в центъра на оста. И не прави никакви клатушкащи движения, а си стои неподвижно.

Според мен това на трета колоос е добавено за включване на някакъв датчик, който да мери скоростта на въртене на тази колоос, напр. за скоростомер или за някаква допълнително добавена регистрираща или контролна система за контролиране на скоростта на локомотива. Не мога да преценя "лостчето" дали и тръбичка за жило или през него минават жици от датчика.

CaLLlo:



Schwartzkopf 5249 1914
C n2 t   1232 mm

1914 - HSM 1046
1921 - NS 7742 ''BELLO''
1932 - Alkmaar-Bergen aan Zee - Tramway
1955 - +
1960 - Denkmal in Bergen
1978 - Museums
-----------------------------------------------------

Такова нещо може да служи само за 2 неща - за мазилна помпа или за скоростомер,
в случая имаме и двете. На това клипче съвсем ясно се вижда за какво служи предното,
от което излизат цял сноп лъскави медни тръбички:

http://www.yourepeat.com/watch/?v=cGD2cT2GA3E

pach:
Да ви попитам червено/белият вагон с ...явно 1 класа какъв е?
(имам някаква идея ама да питам опитните все пак  ;D )

vesko76:
За превоз на трудно подвижни пътници и велосипеди.

IKAR:
Тия вагони ги купиха 2-ра ръка през 2005-та от Германия, пак са модернизирани ГДР-ски вагони, вероятно са използвани онези 26-метровите от края на 80-те, които бяха по-голямата част с купета, а другата е "фургонна". В единия край имат три обикновени купета, които са доста далеч от изискванията за първа класа, после по-голямо купе с двойна врата, подходящо за колички, а останалото е голям салон за велосипеди и техните стопани. Докато вървяха по бившите експреси, кондукторите не пускаха в тях, в купетата си се "барикадираха" те и милиционерите, но често се появяваха и по пътническите влакове, и то дори и по среде влака, не беше задължително да са на края, със свободен достъп. Сега май им е изтекла ревизията и не се движат - много отдавна не съм засичал такъв.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия