Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Да попитам по-опитните и знаещи!?!
bdz43r:
Тези контрарелси не са против дерайлиране, а след вече настъпило дерайлиране, да задържат подвижния състав да не се отклони от пътя и да падне от моста.
Ivo Nedkov:
Тоест, когато вагона дерайлира и излезе от релсите,
тези допълнителни релси да продължат да го водят успоредно на трасето
а не да завие на някоя страна, така ли?
Затова ли ги слагат по мостове и др подобни места,
за да не паднат а да останат по трасето, макар и дерайлирали?
Best Ripper:
Точно затова са. В някои администрации, като гръцката например, такива едностранни контрарелси се слагат и по завои, особено ако от едната страна има стръмно дере... Иначе начинът им на действие е като това на малката контрарелса в стрелките - притиска колелото от вътрешната страна, за да го подведе правилно...
stivi1504:
Здравейте отново!
Отдавна искам да ви попитам въпрос, свързан с куплунзите на старото производство на Пико. Забелязвам, че в няколко теми заменяте старите куплунзи, с такива с NEM. Понеже не видях пояснения как се сменят, някой ще може ли да ми помогне, защото аз много отдавна искам да направя някои от вагоните си с NEM. :yes:
Можете и да покажете снимки на стари вагончета с направено вече NEM, както mitko888 е показал в своя тема за вагона с буретата. :) :)
mitko0888:
Стиви, това упражнение е малко заради спорта ... Роко 43343 излиза около 9 и нещо за вагон, нови колела са още 10 лв. По-добре да си вземеш един сет на Роко - 8 чисто нови вагончета за 100 лв. Иначе става лесно:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия