Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Да попитам по-опитните и знаещи!?!
stivi1504:
Явно съм се изразил малко неправилно. Под
--- Цитат на: stivi1504 link=topic=268.msg103784#msg103784 date=1457293072 --- Иначе, като цяло, е интересен. Най-много заради нестандартната система на задвижване с толкова много колела.
--- Край на цитат ---
имах предвид, че никога не съм знаел за такъв германски тип локомотиви. Защото от това, което съм виждал като техен подвижен състав, този е много нестандартен. Това мисля, че е един от малкото им по-нови локомотиви, които са с 6 оси.(Нови, нови, говорим за порядъка 2000-2001)
Това исках да кажа. А не, че не съм виждал локомотив с 6 оси. :haha:
Както сте споменали, в България също си имаме с такава система на задвижване, не сме изостанали по- назад. :lol: :lol: :lol:
Der Hetzer:
Винаги препоръчвам този сайт:
http://www.railfaneurope.net/pix_frameset.html
там можеш да видиш локомотиви от цял свят с какво ли не задвижване
KRAKOMOBILA:
Ами той дори не е Германски, а е Датски.
liro4605:
locomotive is the DSB/DB class EG 3100
Wheel arrangement Co’Co’
Weight 132 t
Voltage systems 15 kV, 16 2/3 Hz / 25 kV, 50 Hz
Continuous rating 6 500 kW
Maximum speed 140 kph
https://w3.siemens.dk/home/dk/dk/mobility/rullende_materiel/lokomotiver/Documents/EG_3100_DSB_high_performance_eng.pdf
Инфо и превод-интернет
„Електрификация на железопътни линии не започва в Дания, докато след
1980. Както не е имало пряка връзка с Швеция по това време, датската държава
Железници (ДСБ), въведена с мощност система сцепление на собствената си, а именно
25kV 50Hz. Оттогава завършване на връзката на тунела-и-мост над
Great Belt и Йоресунд е създал една непрекъсната линия между
Германия, Дания и Швеция. В Швеция, както и в Германия, електрически железопътни
начини да изглежда обратно на сто години стара традиция, но шведските железници
все още работят с по-ниска честота на 16.7Hz (= 1/3 от 50Hz). Locomo-
тиви за трансграничния трафик между Германия, Дания и Швеция, трябва да
да бъде оборудвана и за двете системи на напрежението. “
Когато се доставят тези локомотиви в DSB ,
те взимат решение за продажба на тез
Така се сдобиват някой наши частни превозвачи с една серия номерирана у нас 86,а ние с по два техни модела.
KRAKOMOBILA:
Да се надяваме скоро пак да сменят парка и да се сдобием и с EG3100 в България.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия