Мястото до стълба, че и по-нататък, е било с коловози - контейнерен терминал. Дори на гугъл земята има карти от 2009, качеството е учудващо добро и се вижда много ясно, че коловозите продължават в няколко групи в тази посока, както и няколко крана на различни места, от тези които се движат по релси - като че ли се наричат козлови кранове, или мостови .... След това последната част от това разтоварище е заравнено и е дадено за Лидъл (май).
Снимка с част от обръщателя има няколко страници по-назад, от 1927, с един парен 19 на него. Единственото, което намерих е, че е бил от най-големите у нас - 18 метров. И един "спомен", на който не знам доколко да вярвам, че е бил "от италианските, с нитове". Почти сигурно не е имало "ветрило", имал е само един вход или най-много два срещуположни. Гарата откакто е построена е трябвало да може да обръща локомотивите, които са стигали до там, а не да обслужва голямо депо, както напр. кръгът в Бургас. Най-вероятно е бил точно на това място, впоследствие е премахнат и са построени / удължени товарните коловози за да направят контейнерния терминал, който по наше време е скъсен наполовина. Но може и да е бил и до входа на гарата, в страни от гърловината, там където сега се влиза за някакви складове. Ако ходите на място, проверете и там, на разни снимки май се виждат някакви остатъци от релси.