Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Да попитам по-опитните и знаещи!?!

<< < (470/637) > >>

МАШИНИСТ:
Знаеш,че релса тип Р-49 - тежи 49 кг.на линеен метър.Р-60 , би трябвало да е 60 кг/лин.м.,което е с около 22 - 23 % по-голямо.Съответно ръководейки се от размера на напречното сечение на Р-49 , би трябвало Р-60 да е с толкова по-голяма . Височина,ширина,глава-релса,стебло,стъпка,които данни мисля има в нета.
Лично мислене , което не е меродавно.
Който има възможност да мери , пише , снима и чертае.

bdz43r:
S 49 са високи 148 мм.
UIC 60 / 60E1 са високи 172 мм.

Останалите размери също са малко по-големи при тип 60, не ми се търси точно колко.

Има един преходен тип 54, какъвто няма у нас, при който ширината на петата е същата като на 49 и двата са взаимозаменяеми по отношение на траверси и скрепления.

Типът е закръглен, в действителност тежат с някакви грамове по малко от 49, съответно 60 кг.

В Северна Америка и Русия (и производни) има и по-тежки - до 75 кг/м, които са още по-високи.

Mixy:
Какво е това?



От описанието не можах да разбера почти нищо...

pach:
Конструиран е от Карл Гьолсдорф.
Доколкото схванах е първия 5-осен в K.K.StB.
Първият със задвижване на четвърта колоос.
Работи с цилиндри за пара високо налягане и
след това за ниско налягане. Тук имало някакъв проблем с плоските шибъри, който е изчистен в по-късните бройки.
Май и първия с 14 атмосфери работно налягане на котела.
С дискови вакуумни спирачки.
Топлообменник в който чрез дима от пещта,
загряват подавания въздух за горенето към нея.
Има(л?) пароподгревател за прегрятата пара,
та станало доста "горещо", съответно в годините
 е имал много модификации.
Много администрации са купували от модела (!?)
(Чак се учудих ние как не сме си "взели"!?)
 ;D
Но всъщност надявам се Сашо да внесе по-голяма яснота.
То си му е страст парните "чайници" и сигурно знае много
 повече за конкретния модел!
 :hi:

emilchaushev:
Здравейте,

Нужна е информация за френски вагони за превоз на стъкло, които са циркурилали по западна европа и са стигали и до Румъния. Някой има ли инфо какъв тип са вагоните и евентуално снимки, както и повече инфо за фирмата, която ги експлоатира.

Предварително благодаря.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия