Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Да попитам по-опитните и знаещи!?!
МАШИНИСТ:
Знаеш,че релса тип Р-49 - тежи 49 кг.на линеен метър.Р-60 , би трябвало да е 60 кг/лин.м.,което е с около 22 - 23 % по-голямо.Съответно ръководейки се от размера на напречното сечение на Р-49 , би трябвало Р-60 да е с толкова по-голяма . Височина,ширина,глава-релса,стебло,стъпка,които данни мисля има в нета.
Лично мислене , което не е меродавно.
Който има възможност да мери , пише , снима и чертае.
bdz43r:
S 49 са високи 148 мм.
UIC 60 / 60E1 са високи 172 мм.
Останалите размери също са малко по-големи при тип 60, не ми се търси точно колко.
Има един преходен тип 54, какъвто няма у нас, при който ширината на петата е същата като на 49 и двата са взаимозаменяеми по отношение на траверси и скрепления.
Типът е закръглен, в действителност тежат с някакви грамове по малко от 49, съответно 60 кг.
В Северна Америка и Русия (и производни) има и по-тежки - до 75 кг/м, които са още по-високи.
Mixy:
Какво е това?
От описанието не можах да разбера почти нищо...
pach:
Конструиран е от Карл Гьолсдорф.
Доколкото схванах е първия 5-осен в K.K.StB.
Първият със задвижване на четвърта колоос.
Работи с цилиндри за пара високо налягане и
след това за ниско налягане. Тук имало някакъв проблем с плоските шибъри, който е изчистен в по-късните бройки.
Май и първия с 14 атмосфери работно налягане на котела.
С дискови вакуумни спирачки.
Топлообменник в който чрез дима от пещта,
загряват подавания въздух за горенето към нея.
Има(л?) пароподгревател за прегрятата пара,
та станало доста "горещо", съответно в годините
е имал много модификации.
Много администрации са купували от модела (!?)
(Чак се учудих ние как не сме си "взели"!?)
;D
Но всъщност надявам се Сашо да внесе по-голяма яснота.
То си му е страст парните "чайници" и сигурно знае много
повече за конкретния модел!
:hi:
emilchaushev:
Здравейте,
Нужна е информация за френски вагони за превоз на стъкло, които са циркурилали по западна европа и са стигали и до Румъния. Някой има ли инфо какъв тип са вагоните и евентуално снимки, както и повече инфо за фирмата, която ги експлоатира.
Предварително благодаря.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия