Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Да попитам по-опитните и знаещи!?!
Сaprycorn:
Да, аз ги имам и трите във вариант ДРГ
http://picbg.net/pic.php?u=529077A8my&i=877139&file=.jpg
gregary:
https://www.modellbahnshop-lippe.com/productzoom/Brekina/90-4-0-293914-013011-0-0-0-7-0-0-mod-de-p-0/productzoom.html
Тоя красавец Ikarus 255 бил ли е по нашите пътища?
pach:
Автобуси от семейството на Икарус 250
Икарус 255 в тези цветове в България
бяха тези на "Интурист" и "Совтрансавто".(СССР)
Иначе в бяло със синя ливрея май бяха тези на туристическата агенция "Пирин" ( или Пирин турс...).
Нещо подобно но със съответния надпис.
Автобус от същото семейство у нас - Икарус 256.
За повече очаквай включване на Павел от Канада (Икар).
emilchaushev:
Бил е, бил е
ама с различни модфикации на вратите.
Аз лично съм пътувал с такъв на Балкантурист до Унгария 1987 г, с точно това отваряне на вратите.
Иначе се намират снимки точно на тази модификазия търкаляни в БГ, но с автоматична врата, поради изискванвто на закона за пътническите превози
тези са 256 обаче
Ето и един линк с повечко снимки и историята развита в друг форум
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=255.200
IKAR:
Ето ви същия, за който Григор пита, по нашите пътища - 255. Всъщност основната разлика между него и по-новия модел на снимките - 256 е в окачването. 255 е с пружини и листови ресори, а 256 е с въздушни възглавници. 255 се произвежда до 1982-ра, след което е спрян от производство, остава само 256. Другият - 250, е по-стар модел, но е с по-голяма дължина и с повече опции за комфорт според желанията на клиента - гардероб, понякога са монтирали кухня, климатик, кенеф и т.н. Вратите до 76-та година са ръчни, след това предната става автоматична, а и задната в някои случаи според това какво иска клиентът. 255, освен една крайградска модификация, си остава с ръчни врати до спирането му от производство. Това като цяло си е бил "нискобюджетен" модел.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия