Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Да попитам по-опитните и знаещи!?!

<< < (525/637) > >>

svetljjjo:
Нормално е да бръмчът и да ромолят те сигурно са на по 30 години а не са виждали смазване от как са излезли от завода на пико  ;D

А и имат малко конструктивен проблем токоснемането им е е***и и тъпото измислено подава от колелата на рамата а тя е желязна и от нея на моторит

Първо смазваш осите на моторите и на всички зъбчатки и подаваш захранване директно на моторите да се увериш че вече са добре
и ако си добър с поялника аз на моите съм запоил пластините на токоснемането и вместо на рамата съм пуснал две жички към моторите и двата мотора също по между им пак две жици и тогава вече нещата придобиват съвсем друго измерение.
И разбирасе ако си си надделял на масрафа и пачката те бие през джоба най удачно е да си купиш нов от магазина ако си беден като мен трябва да ръчкаш  ;D

Ndp007:
Мога да си купя нов ама този си ми харесва а и ми се ръчка

mitko0888:

--- Цитат на: Ndp007 link=topic=268.msg115234#msg115234 date=1553105230 ---Мога да си купя нов ама този си ми харесва а и ми се ръчка

--- Край на цитат ---

Ако толкова ти харесва и ти се ръчка, първо изхвърли тази врътка на Пико, за която пишеш. Особено ако е тази:



Направи си или си поръчай някой да ти направи едно хубаво стабилизирано захранване - от 0 до 12 волта, може да ти го сложи и в кутийката от врътката, или си намери поне един стар пиковски трансформатор, от големите, FZ1 или FZ2. Така хем моторът няма да бръмчи, хем ще върви и по-добре. А локомотивчето трябва да се обслужи изцяло, особено ако е престояло някъде в последните 30 години.

ПС: Светльо, не знам какво не ти харесва токоснемането - това е най-доброто на старото Пико. Само трябва да се разглоби и да се почисти, ако пластините са окислени или зеленясали.

Ndp007:
Утре се захващам с чистенето. И FZ 1 съм намерил.

svetljjjo:
Off-Topic:Светльо, не знам какво не ти харесва токоснемането - това е най-доброто на старото Пико. Само трябва да се разглоби и да се почисти, ако пластините са окислени или зеленясали.
Е как какво не ми харесва
една пластина търка в колелата по средата разчита само на натиск да прехвърли на друга пластина тя от своя страна прехварля на едната греда на шасито което е желязо а гредата пак через триена подава пък на мотора това не е ли тъпо
да не говорим как гредата взима от пластините тока на една малка пъпчица и голо жельязо което ще ръждяса още на поточната линия .
Триене трябва да има само в една точка между колелата и токоснемащата пластина понеже е неизбежно всички останали подобни контакти по пътя до мотора са безсмислени за мен за това твърдя че е тъпо понеже има 4 такива докато стигне до мотора вместо неизбежния само 1  :yes:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия