Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Да попитам по-опитните и знаещи!?!
pavlinbg:
--- Цитат на: Krasi Tankista link=topic=268.msg116933#msg116933 date=1573987292 --- Нито една от гореизброените не става. Няма смисъл да се преправя, трябва наново да се прави. За ТТ нямаме локомотив и пак е безсмислено да се преработва. Търсим чертеж...... това е. Поне случайно да знаете, кой е производителя на истинския вагон?
:unsure:
--- Край на цитат ---
Ако имаш връзки в "Арубис" ще се намери. Няма начин да нямат чертеж на тези вагони, все пак те са тяхна собственост.
Всъщност точният тип на тези цистерни е Zacs и Zacns, намерих още модели на "Тиллиг" в ТТ:
https://www.modellbahnshop-lippe.com/G%C3%BCterwagen/Kesselwagen/Tillig-18462/de/modell_313545.html
На практика това е същият вагон, като този на снимката. Е, разбира се има разлики в някои от детайлите. Само това, че е в TT...
toniemi:
--- Цитат на: toniemi link=topic=268.msg116915#msg116915 date=1573923629 ---Още нещо за тези вагони...
Този вагон е Gags
(Image removed from quote.)
https://www.google.de/maps/@43.8566879,26.0055538,3a,30y,53.22h,87.86t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4clGhSnEXWIatbSyl8wtkQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=de
Модела се произвежда от Брава.Отличава се от другите три с това че има двойна плъзгаща се врата в средата на вагона и по две решетки в края на вагона на мястото на капаците на прозорчетата.
https://www.ebay.de/itm/Brawa-48381-H0-ged-Guterwagen-Gags-Ep-III-der-DR/401889798123?hash=item5d927fa7eb:g:H0YAAOSw135dgiEc
(Image removed from quote.)
Ето и модел от шперплат...
https://www.ebay.de/itm/MTB-Set-2-Stuck-gedeckte-Guterwagen-Bauart-Taes-der-CSD-1-Betriebsnummern/274097075956?hash=item3fd17576f4:g:UDsAAOSw~u5duFu1
(Image removed from quote.)
Другите три вагона модел Hadgs ?!?!
https://www.google.de/maps/@43.8568654,26.0052757,3a,30y,50.11h,87.46t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbLHoTKLJ_2Ylq35Y6MYA9Q!2e0!7i13312!8i6656?hl=de
Те имат по една плъзгаща се врата в двата края и по една решетка покрай вратете.И двата вида са облицовани като с гофрирана ламарина,но за вторият вид вагон не намерих точен модел.
(Image removed from quote.)
Ето нещо подобно...без гофрирана ламарина а с шпертплат...
https://www.tosh-railways.com/search/?c=photos&n=tosh-railways&q=Hadgs
https://www.ebay.de/itm/Neu-H0-MTB-gedeckter-Guterwagen-Set-2-tlg-SD-Hadgs-Ep-V/264487621889?hash=item3d94b0d501:g:2ggAAOSwTbFdl345
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
Темата е отворена...
--- Край на цитат ---
Прототип: През годините 1963 до 1968 г. ДР е поръчал във фабриката на вагоните Arad (SR Румъния) около 2000 покрити, четириосни товарни вагони в изцяло стоманена конструкция. Вагоните се движат на талигите "Niesky" и са оборудвани с въздушни спирачки тип K-E. Част от колата имаше ръчни спирачки със стъпало, а друга - Radhandbremsen. Първоначално колите бяха оборудвани с тръбопроводи за отопление на пара. Специална особеност са люковете за покрив и под за товарене и разтоварване на насипни товари.Последните като маркирани от Gagrs -v автомобили бяха обособени през втората половина на 80-те години. За няколко автомобила е известна по-нататъшната употреба като съединител или трансферна кола на локомотивната фабрика Hennigsdorf.
https://www.elriwa.de/produkte/wagen/spur-tt/gueterwagen/karsei/74504/karsei-23001-gedeckter-gueterwagen-gags-v-dr-ep.iv
Deutsche Bundesbahn не се сдоби с никакви четириосни камиони, за разлика от DR, където те бяха важна част от флота за товарни автомобили. Резултатът от разработките по време на войната произвежда различни видове четириосни камиони, които след това се произвеждат в големи количества. Тези разработки произвеждат модела GGhrsz от 1966 г. нататък. След това тези автомобили по-късно бяха обозначени като Gagmrs-v, а след това като код на Gags тип 1992. Окончателната форма на четириосните камиони на Deutsche Reichsbahn най-накрая беше идентифицирана благодарение на този стил, поради което автомобилите бяха произведени в големи размери количества. Превозните средства имаха дължина, включваща буфер 16,52 м и товароносимост 57 т. Тялото е изградено от ламарина, която е заварена заедно, а подът е от дърво. След обединението на Германия тези автомобили вече не са в общинския парк за товарни автомобили, но някои от тях продължават да се използват като частни автомобили.
https://www.reynaulds.com/products/Brawa/48382.aspx
toniemi:
--- Цитат на: pavlinbg link=topic=268.msg116937#msg116937 date=1573997025 ---Не съм от Русе, но сега често ходя до там. Ако имам възможност ще ги снимам и ще пиша.
А относно полицията - след като са пуснали колата на google, не виждам проблем за няколко снимки... :)
--- Край на цитат ---
Павка,Иво вече разкри мистериата с тези вагони...румънски са! :(
Не се ангажирай да правиш снимки!Благодаря ти за отзивчивоста :hi: :hi: :hi:
https://www.flickr.com/photos/railwaypassion/albums/72157650640378880
Мисля че само този е DR
https://www.flickr.com/photos/railwaypassion/17879516978/in/album-72157650640378880/
KRAKOMOBILA:
Цистерните за сярна киселина нямат аналог - произведени са в България. Никой производител не ги прави и дори близки на тях. При тях интересното е, че са с по-тесен балон от стандартна цистерна и са по-къси. Снимка само на такъв вагон създава илюзия, че са близки до нормална цистерна, но всъщност са много по-малки.
Ето снимка да добиете представа колко са мънички
https://flic.kr/p/24bPZcg
pavlinbg:
--- Цитат на: toniemi link=topic=268.msg116943#msg116943 date=1574064799 ---Павка,Иво вече разкри мистериата с тези вагони...румънски са! :(
Не се ангажирай да правиш снимки!Благодаря ти за отзивчивоста :hi: :hi: :hi:
https://www.flickr.com/photos/railwaypassion/albums/72157650640378880
Мисля че само този е DR
https://www.flickr.com/photos/railwaypassion/17879516978/in/album-72157650640378880/
--- Край на цитат ---
:good: :hi: :drinks:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия