Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Да попитам по-опитните и знаещи!?!

<< < (82/637) > >>

Tramway:

--- Цитат на: Best Ripper link=topic=312.msg54902#msg54902 date=1298639917 ---А някой може ли да обясни защо има толкова голяма "пътническа" секция с такъв влак? За 1-2-3 или дори 5 цистерни е ясно - в тях са химикалите, които се поливат по трасето.. Ама за къф .... има толкова "нецистерни"? Просто защото са две крайни мотрисни секции ли?

--- Край на цитат ---
Защото там са намират канцелария на началник влака, помещения за инвентар, работилница, помпено отделение, битови и санитарни помещения. И туй не са секции, а командни вагони от ДМВ серия 18, а именно серия 118 (от 1988г серия 18-7хх).

zazo:
И аз един бърз въпрос, ще го задам с картинки щото иначе е много писане. Коя от долните схеми е по-правилна. Да се има предвид, че преди да рисувам четох инструкцията за сигнализация от 1958 г. Там пише че с двукрилен изходен семафор се сигнализира изход по главното и  изход за отклонение от главното направление. В случая имаме само изход по-главното направление, илиза че според инструкцията монтирането на двукрилни изходни семафори, както е на фиг.2 е излишно?


фиг.1



фиг.2

bdz43r:
По действалите в България правилници, вярна е първата картинка.
Втората би била възможна, само при наличие на две изходни направления, като тогава двукрилите изходни семафори ще имат две зелени светлини, а не зелена и жълта.

zazo:
Тодоре благодаря. Доколкото разбирам, това означва, че по обикновената сигнализация в тaя ситуация са необходими само двуфарови изходни светофори?

pach:
Обаче входните не трябва ли да са именно двукрили?
Защото така май указват, дали входа е за главен коловоз (без намаляване на скоростта при транзитно преминаване и отворен изход), или за отклонителен в зависимост от това дали ще спре или премине с намалена скорост!


ПП.Сориии, сега видях че са точно такива (ама затворени та не до виждат старци кат мен...) :blush2:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия