Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Да попитам по-опитните и знаещи!?!

<< < (101/637) > >>

Vlado:
В текста под снимката в този линк, втория абзац, ред 3 се споменава и за теснолинейката Бургас - Поморие, която преди замяната й с нормалнорелсова наистина е била 600 мм. Тъй че може би това дава отговор на въпроса ти и явно са се ползвали първо по една дековилка, после, след като същата е заменена с нормалнорелсова, подвижният състав е заминал за друга, в случая Петричката.

pach:

--- Цитат на: Vlado link=topic=312.msg59034#msg59034 date=1304512164 ---В текста под снимката в този линк, втория абзац, ред 3 се споменава за теснолинейката Бургас - Поморие, която преди замяната й с нормалнорелсова наистина е била 600 мм. Тъй че може би това ти дава отговор на въпроса ти.

--- Край на цитат ---

Да така е, тоест вторият вагон (от pdf-d) е бил за Поморийската линия.

Vlado:
От немски не разбирам и дума, тъй че мога само да гадая.  :blush2:

pach:

Ето съдържанието на PDF-а, накратко редактиран през Гугъл преводача.
Мисля че става ясно основното нещо!!!


--- Цитат ---

Вагони с №№ 107 и 108,  на фабрика "Smoschewer"

Тип B4ibbh
Обща дължина - 7.90 m
Междурелсие - 600 mm
места около - 22
Година 1925 Производител Smoschewer
Тегло около 6,0 тона
Специални спирачки, помещението, готварска печка отопление
Тези два малки вагони са във Франкфуртския лек железопътен музей,
по развитие на лек релсов транспорт на ширина 600 мм в.
На депо след 1 Втората световна война като армията ги продава на ЖП при и за модернизиране след 20-те години,
с напредъка на  600 милиметровите линии.
 Български държавни железници го използва при тържественото откриване на линията  Бургас-Поморие 1925 г. в състав от  локомотив и четири  вагона производство на Smoschewer - Бреслау.
Тези вагони са на базата на бригадата превозно средство от HFB
по-специално по отношение на талиги. Blechbeplanktem с дървена конструкция, електрически
осветление, тоалетни, печки и при прозорци и режийни кошчета отговаря на кола
Бившата стандарт жп габарит.
Бракуване са на 09.06.1969 последно ползвани по дековилката до Кулата.
 Община Torodorov. След това вагоните са скрито "приватизирани" и
в крайна сметка бяха открити през 1998 г. като хвърли в Мелник и придобити от жени и мъж.
Третия вагон от тази композиция е паметник заедно с локомотива  възстановени на централната жп гара в София.
Двата закрити вагона са изключително качествени по немските стандарти
с  тоалетно отделение, електрическо осветление,раздвижни  прозорци  и багажник. В допълнение,
и двата вагона са били отопляеми с печки през зимни условия.
Във Франкфурт Feldbahnmuseum са много ценни експонати.
Основен принос за осъществяването на проекта, работата на град Halberstadt
Саксония-Анхалт. С одобрението на програма за заетост за безработните младежи
Това е възможно само за реализиране на проекта.
Възстановяването на вагони е също и финансово от Хесен музей асоциация
поддържа.
--- Край на цитат ---

IKAR:
В чакалото на централна гара има възстановен подобен вагон.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия