Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Да попитам по-опитните и знаещи!?!

<< < (109/637) > >>

j.k.kolev:
Малко рязко сменям темата, но искам и аз да попитам знаещите. В момента планирам и изграждам контактната мрежа на макета. Основното движение на влаковете се осъществява на две удвоени трасета и с цел икономии накупих доста от тези:
 
стълбове, тъй като цената така излиза почти двойно по-ниска за цялата дължина на правите участъци, отколкото ако ползвам единични, които са само в завоите засега. Обаче като се загледах по истинската КМ май такива двойни стълбове са подходящи само за гарови коловози, депа, трамвайни линии и т.н. Въпросът ми е дали е логично да ги ползвам  за високо скоростните участъци? Ако не е бих могъл да ги набутам по странични линии и да търся друго решение за основните коловози. Интересно ми е да разбера какво е вашето мнение.
КМ е бутафорна.

CaLLlo:

--- Цитат на: liro4605 link=topic=312.msg60472#msg60472 date=1306561537 ---... На опашката на влака като се увеличи опресделено  има нещо което не е вагон.
   Серията на локомотива е 43р

--- Край на цитат ---

По онова време такива влакове имаха отзад един зелен GABS, който не знам какво точно возеше - пощенски ли беше, багажен ли, или с доставки за военните ... не знам, но това на снимката наистина не е такъв вагон, на мен ми мяза малко на пеперуда ...

Vlado:

--- Цитат на: spiritt1974 link=topic=312.msg60473#msg60473 date=1306562484 ---Малко рязко сменям темата, но искам и аз да попитам знаещите. В момента планирам и изграждам контактната мрежа на макета. Основното движение на влаковете се осъществява на две удвоени трасета и с цел икономии накупих доста от тези:
http://www.modellbahnshop-lippe.com/article_data/images/3/25853_b.jpg
стълбове, тъй като цената така излиза почти двойно по-ниска за цялата дължина на правите участъци, отколкото ако ползвам единични, които са само в завоите засега. Обаче като се загледах по истинската КМ май такива двойни стълбове са подходящи само за гарови коловози, депа, трамвайни линии и т.н. Въпросът ми е дали е логично да ги ползвам  за високо скоростните участъци? Ако не е бих могъл да ги набутам по странични линии и да търся друго решение за основните коловози. Интересно ми е да разбера какво е вашето мнение.
КМ е бутафорна.

--- Край на цитат ---

Аз също си зададох този въпрос, когато започнах да купувам частите за електрификацията на макета. Проучих внимателно или по-точно поразгледах доста снимки и стигнах до извода, че такива стълбове се използват само по изключение в нашата жп мрежа. Може би причината за това е, че при евентуална катастрофа (дерейлиране), ако влакът помете такъв стълб, ще се прекъсне движението и по двата пътя, докато при класическото изпълнение на контактната мрежа със стълбове от двете страни на двойното трасе, това е по-малко вероятно. Знам ли! Тук някой спец по-добре да изкаже мнение. Във всеки случай на моя макет ще има такива стълбове единствено в депото и то само ако ссе окажат подходящи за там.

liro4605:

--- Цитат на: CaLLlo link=topic=312.msg60507#msg60507 date=1306570754 ---По онова време такива влакове имаха отзад един зелен GABS, който не знам какво точно возеше - пощенски ли беше, багажен ли, или с доставки за военните ... не знам, но това на снимката наистина не е такъв вагон, на мен ми мяза малко на пеперуда ...

--- Край на цитат ---
Тези вагони се слагаха на пътнически влакове,а този е най-малко с категория бърз.В тях се превозваха покойници.Това на опашката дали не е с пантограф?

Такова окачване на КМ на откит път не се практикува с малки изключения в бивши гари където не е правено преустройство след закриването им.Имам една книжка по скоро учебник,ще видя да го изнамеря.

fpk1999:


--- Цитат ---В тях се превозваха покойници.
--- Край на цитат ---
 

КАКВО?????? :shout: :shout: :shout:
УЖАС!!!!! Добре че тогава не съм бил роден да се возя на такива влакове :swoon: :swoon: :swoon: :shout:.
Как така покойници ??? Влакове-катафалки?

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия