Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Да попитам по-опитните и знаещи!?!
mitko0888:
--- Цитат на: Gogo55 link=topic=312.msg72162#msg72162 date=1328001353 ---ИИИИ нещо не е наред тогава, за всяко едно изделие като се почне от най мижавия и прост редуктор или ел мотор до най скъпите навсякъде производителя си дава ттд. То бива тайни и секрети ама чак пък толкоз ич да ги няма никъде тези данни не е нормално.
--- Край на цитат ---
В новата ми тема съм дал данни и за VT137. По-торе имаш за Е69.
Парните със задвижване в тендера (01, 03, 41), както и Людмилката 130, и 499 са с еднакво задвижване. Двигателят на празен ход има около 8000 об/мин., на вала му 12 зъба, след това на осичката - първо 20, после 22 зъба, на долния вал - 18. Двуходов червяк, 13 зъба на колооста. Общо предавателно отношение 8.86. Теоретична макс. скорост 175 км/ч. Реална - 80 км/ч при около 9 волта. Парните са с две оси с гумени пръстени, другите с по една ос. Ако оста с гумите е задна втори мотор не ти трябва.
fpk1999:
Да ви питам през 50-те години на миналия век в България имало ли е вече светофори?
bdz43r:
Имало е и през 40-те.
fpk1999:
Много рано са се появили :blink:Знаех че при парните локомотиви вече ги е имало ама още от 40-те :mda: :mda: :mda: А скоростна от кога е имало?
bdz43r:
Скоростната е въведена у нас около 1972 г.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия