Автор Тема: SBB и всички други железници в Швейцария  (Прочетена 434406 пъти)

niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #135 -: 06 Юни 2011, 11:34:57 »
Цитат на: Adrian link=topic=2767.msg61176#msg61176 date=1307346822
liro4605 р
няма ли как да станеш машинист там ?
СЪМ  ЗА, и посла и нас да вземеш, може и като багажжжжжжжжжжжж ;D

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #136 -: 06 Юни 2011, 19:04:40 »
Ми там нямат 46та серия   :search:

Обаче пък имат 460та  :scratch_ones_head: ,трябва да се замисля    ;)

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6728
  • Рейтинг: 1096
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #137 -: 06 Юни 2011, 19:55:28 »

пич , с твоята професия и младост - това щеше да е целта на живота ми !

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #138 -: 06 Юни 2011, 20:29:24 »
Може, може.. търси се един носач на кофите с ток...  :dance1:

niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #139 -: 06 Юни 2011, 20:40:42 »
абе, и въглища ще им мятам :haha:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Ro-La влакове из Алпите
« Отговор #140 -: 10 Юни 2011, 10:01:50 »
Попаднах на интересни снимчици относно товаренето и превоза






Всеки вагон е с по един буфер челно

Мини колелцата с диаметър 370см

Вагоните за шофьори на HUPAC

И по-новия.Като го оглеждам май май си има и генератор или поне котел


Този незнам по разцветката дали не е собственост на BLS въпреки че е теглен влака от SBB CARGO

По снимките стигам до извода че влаковете се товарят в Германия и се разтоварват в Италия.


Името Ro-La идва от съкратеното Rollende landstraße.В превод от немски "Подвижна магистрала"


Сега навързвам нещата.
Снимката на Владо

от темата  http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,3026.msg55312.html#msg55312
  и една моя снимка от същата тема


niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #141 -: 10 Юни 2011, 10:14:40 »
По същия начин, но са стационарни, влизат колите, камионите, във влака, когато се товарят и  минават през тунела под Ла манша.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #142 -: 10 Юни 2011, 10:20:02 »
ЧеТТник Топалов е нашия специалист по RO-LA.
Някъде тук имаше и негови снимки, обяснения и ...мечти за тези вагони в ТТ !!!
(произвеждат се впрочем, ама цените им са... :scratch_ones_head:).

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #143 -: 10 Юни 2011, 10:36:11 »
Ники доколкото съм гледал за влаковете под Ламанша натоварването става както при тез
http://www.youtube.com/watch?v=Pk_VkDuem0c&feature=related
странично.Не се налага да се "отваря" челната греда на вагона и както каза рампата е стационарна.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #144 -: 10 Юни 2011, 10:56:06 »
http://www.youtube.com/watch?v=Pk_VkDuem0c&feature=related
Ето и едно добре направено клипче.Преди години в статия на списание ЖПТ беше подробно описан проект за същото нещо самоче у нас в участъка Троян-Кърнаре с 14километров тунел.Ще е било около 95г понеже си спомням че пишеше как за целта най-удачно било да се използват ново внесените ел локомотиви серия 61.След бая изминали годинки нищо не съм видял още да е станало  :scratch_ones_head:

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5621
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #145 -: 10 Юни 2011, 11:04:11 »
Ще стане ама... друг път!  :spiteful: Виж, че наште не виждат по-далече от носовете си и се работи на парче, без ясна стратегия и цели. Но бъдещето е светло... ще знаете!  :good:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #146 -: 10 Юни 2011, 11:12:06 »
Цитат на: Vlado link=topic=2767.msg61416#msg61416 date=1307693051
Ще стане ама... друг път!  :spiteful: Виж, че наште не виждат по-далече от носовете си и се работи на парче, без ясна стратегия и цели. Но бъдещето е светло... ще знаете!  :good:
Влади по този повод само да вмъкна.
Като обикалям из музейте в страната обичам да си снимам разни фрази.
Тази е една от любимите ми

niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #147 -: 10 Юни 2011, 13:37:54 »
Цитат на: liro4605 link=topic=2767.msg61413#msg61413 date=1307691371
Ники доколкото съм гледал за влаковете под Ламанша натоварването става както при тез
http://www.youtube.com/watch?v=Pk_VkDuem0c&feature=related
странично.Не се налага да се "отваря" челната греда на вагона и както каза рампата е стационарна.
Именно, аз съм минавал от там, с една изложба, колегите с камиона, ние с мойта кола.Разликата е , че за коли вагоните са затворени, влизаш им изотзадзе, и караш до последната кола.През, 4 коли май, се затварят едни врати/на пода бяха обозначени местата за паркиране/ и си стоиш в колата  по време на пътя. Цялата операция с товарене, разтоварване и път е около час/ не се усеща влизането и излизането- имам пред вид наклона. Докато си седях  и разглеждах, имаше брошури. Казвам го ,защото нали се говореше, че били се разминали- нищо подобно, просто  ,,тръбите са 3- по един за всяка посока, железопътен, и между тях един авариен пешеходен.Но с една дума страхотно съоръжение и невероятна организация.П.П. нямаше да имам щастието да го видя ако не беше много бурно морето/имахме резервация за ферибота. :drinks:

niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #148 -: 10 Юни 2011, 13:40:40 »
Цитат на: Vlado link=topic=2767.msg61416#msg61416 date=1307693051
Ще стане ама... друг път!  :spiteful: Виж, че наште не виждат по-далече от носовете си и се работи на парче, без ясна стратегия и цели. Но бъдещето е светло... ще знаете!  :good:
Гледа ли сутринта министъра беше в блока по бтв- до 2013 година незнам колко си милиарда, само за реконструкция на трасетата, от 2013, нов подвижен състав, като първо били спалните вагони, зашото там било най- зле положението

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #149 -: 10 Юни 2011, 13:46:13 »
Не беше министъра, а Пенчо Попов - директора на БДЖ.
2 милиарда лева за "релси" както каза водещата по БТV - щото и се видя
много сложно за изговаряне НКЖИ!  ;)  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 А Пенчо ще купува (или вече са купени - не го видях цялото интервю) 30 нови спални вагони (не втора ръка).
Но подчертано нови и нямащи нищо общо с "ония" дето още ги търси съда.
« Последна редакция: 10 Юни 2011, 14:51:17 от pach »