Ники доколкото съм гледал за влаковете под Ламанша натоварването става както при тез
http://www.youtube.com/watch?v=Pk_VkDuem0c&feature=related
странично.Не се налага да се "отваря" челната греда на вагона и както каза рампата е стационарна.
Именно, аз съм минавал от там, с една изложба, колегите с камиона, ние с мойта кола.Разликата е , че за коли вагоните са затворени, влизаш им изотзадзе, и караш до последната кола.През, 4 коли май, се затварят едни врати/на пода бяха обозначени местата за паркиране/ и си стоиш в колата по време на пътя. Цялата операция с товарене, разтоварване и път е около час/ не се усеща влизането и излизането- имам пред вид наклона. Докато си седях и разглеждах, имаше брошури. Казвам го ,защото нали се говореше, че били се разминали- нищо подобно, просто ,,тръбите са 3- по един за всяка посока, железопътен, и между тях един авариен пешеходен.Но с една дума страхотно съоръжение и невероятна организация.П.П. нямаше да имам щастието да го видя ако не беше много бурно морето/имахме резервация за ферибота.
