Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

SBB и всички други железници в Швейцария

<< < (29/216) > >>

liro4605:
Попаднах на интересни снимчици относно товаренето и превоза






Всеки вагон е с по един буфер челно

Мини колелцата с диаметър 370см

Вагоните за шофьори на HUPAC

И по-новия.Като го оглеждам май май си има и генератор или поне котел


Този незнам по разцветката дали не е собственост на BLS въпреки че е теглен влака от SBB CARGO

По снимките стигам до извода че влаковете се товарят в Германия и се разтоварват в Италия.


Името Ro-La идва от съкратеното Rollende landstraße.В превод от немски "Подвижна магистрала"


Сега навързвам нещата.
Снимката на Владо

от темата  http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,3026.msg55312.html#msg55312
  и една моя снимка от същата тема

niki:
По същия начин, но са стационарни, влизат колите, камионите, във влака, когато се товарят и  минават през тунела под Ла манша.

pach:
ЧеТТник Топалов е нашия специалист по RO-LA.
Някъде тук имаше и негови снимки, обяснения и ...мечти за тези вагони в ТТ !!!
(произвеждат се впрочем, ама цените им са... :scratch_ones_head:).

liro4605:
Ники доколкото съм гледал за влаковете под Ламанша натоварването става както при тез
http://www.youtube.com/watch?v=Pk_VkDuem0c&feature=related
странично.Не се налага да се "отваря" челната греда на вагона и както каза рампата е стационарна.

liro4605:
http://www.youtube.com/watch?v=Pk_VkDuem0c&feature=related
Ето и едно добре направено клипче.Преди години в статия на списание ЖПТ беше подробно описан проект за същото нещо самоче у нас в участъка Троян-Кърнаре с 14километров тунел.Ще е било около 95г понеже си спомням че пишеше как за целта най-удачно било да се използват ново внесените ел локомотиви серия 61.След бая изминали годинки нищо не съм видял още да е станало  :scratch_ones_head:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия