Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
SBB и всички други железници в Швейцария
liro4605:
Попаднах на интересни снимчици относно товаренето и превоза
Всеки вагон е с по един буфер челно
Мини колелцата с диаметър 370см
Вагоните за шофьори на HUPAC
И по-новия.Като го оглеждам май май си има и генератор или поне котел
Този незнам по разцветката дали не е собственост на BLS въпреки че е теглен влака от SBB CARGO
По снимките стигам до извода че влаковете се товарят в Германия и се разтоварват в Италия.
Името Ro-La идва от съкратеното Rollende landstraße.В превод от немски "Подвижна магистрала"
Сега навързвам нещата.
Снимката на Владо
от темата http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,3026.msg55312.html#msg55312
и една моя снимка от същата тема
niki:
По същия начин, но са стационарни, влизат колите, камионите, във влака, когато се товарят и минават през тунела под Ла манша.
pach:
ЧеТТник Топалов е нашия специалист по RO-LA.
Някъде тук имаше и негови снимки, обяснения и ...мечти за тези вагони в ТТ !!!
(произвеждат се впрочем, ама цените им са... :scratch_ones_head:).
liro4605:
Ники доколкото съм гледал за влаковете под Ламанша натоварването става както при тез
http://www.youtube.com/watch?v=Pk_VkDuem0c&feature=related
странично.Не се налага да се "отваря" челната греда на вагона и както каза рампата е стационарна.
liro4605:
http://www.youtube.com/watch?v=Pk_VkDuem0c&feature=related
Ето и едно добре направено клипче.Преди години в статия на списание ЖПТ беше подробно описан проект за същото нещо самоче у нас в участъка Троян-Кърнаре с 14километров тунел.Ще е било около 95г понеже си спомням че пишеше как за целта най-удачно било да се използват ново внесените ел локомотиви серия 61.След бая изминали годинки нищо не съм видял още да е станало :scratch_ones_head:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия