Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

SBB и всички други железници в Швейцария

<< < (46/216) > >>

Loco-motion:
Новина отпреди два месеца - 8 август 2011г. Явно след като професионализираха армията си швейцарците са решили да прехвърлят модела на почасовите резервисти върху железниците си.  :haha:

SBB планира да започне почасово обучение за локомотивни машинисти от 1 октомври в опит да осигури достатъчно локомотивен персонал в бъдеще и да увеличи броя на жените в редиците си. Към момента 76те жени машинисти съставляват 2,5% от локомотивния персонал на пътническия превоз на SBB.

Neue Zuerche Zeitung заявява на страниците си, че обучаемите ще е явяват само три дни в седмицата за 18 месеца, вместо всеки работен ден за 12 месеца. Завършилите курса ще са заети средно 60-80% от времето на редовен машинист.

Говорителят на SBB Кристиан Гинзиг заявява пред информационната агенция SDA, че стартовата заплата за тези машинисти ще е  CHF 26,700 (USD 35,015/EUR 24,719) годишно. Пълночасовите машинисти взимат средно около CHF 44,000.

Програмата се радва на голям интерес. Още първата седмица след обявата за 12те места са кандидатствали 120 души. Обучението е започнало на 1 октомври в депо Цюрих - Алтщетен. Предвижда се новите машинисти да управляват влакове предимно в района на Цюрих по мрежата на S-Bahn и по регионалните линии.

Освен редовните технически и физически тестове, които са преминали преди започване на обучението курсистите трябва да положат и езиков тест п френски или италиански максимум една година след назначението, изискване на Федералното министерство на транспорта.

pavel75:
Още един линк за сваляне:
ftp:\\82.103.112.145

pach:

--- Цитат на: pavel75 link=topic=2767.msg66086#msg66086 date=1318532511 ---Още един линк за сваляне:
ftp:\\82.103.112.145

--- Край на цитат ---

"Крокодилът3" е качен в този линк най-отдолу.
Благодаря Павка!
 :hi: :hi: :hi:
(крокодилът3 е защото преди това бяха работни версии и тъй си остана, а не че има още две части)

Loco-motion:
Здравейте. Имах намерение да разпитам на срещата , но тъй като ми беше първото посещение на такова мероприятие и, ами бях погълнат. Прекарах си чудесно. Специални поздрави на всички. Затова предимно на вниманието на SBBтата ще проведа кратка импровизирана анкета. Имам няколко идеи за това с какви статии да продължа. Затова моля всеки, който проявява интерес да ми изпрати лично съобщение, като степенува от 1 (най-интересно) до 4 (най-малко интересно) следните възможности:

1. Кратък каталог на действащите швейцарски железопътни компании;
2. Кратък каталог на действащите немски железопътни компании;
3. Статии от същия сайт както за крокодила за други швейцарски електровози (моля посочете конкретен модел);
4. Маршрутът на Готардската железница, описан отново в същия сайт.        

Ще приемам предложения до следващата неделя и в понеделник ще ви обявя резултата.

Loco-motion:


SBB Cargo демонстрира своя нов дизел-електрически маневрен локомотив на 14 октомври


SBB Cargo показа новия си Eem923, произведен от Stadler Rail. Това стана във фабриката на Щадлер във Винтертур. Машината е първата от серия от 30 бройки. Общата цена на серията дву-осни маневрени локомотиви е 88 млн. швейцарски франка и сделката е сключена през юли 2010г. Предназначението им е да заменят Type Bm4/4 и няколко три-осни модела.

Eem923 е по-нататъшно развитие на електрическия Ee922, използван от основния клон за пътнически превози на SBB. Развива скорост до 100 km/h на контактни мрежи 15 kV и 25 kV. Спомагателният дизелов двигател е с мощност 360 kW и ще се използва за кратки преходи през неелектрифицирани участъци.

Освен като маневрен локомотив типът се предвижда да бъде използван за  "wagonload freight" операции. Това ще рече транспортиране на сравнително малки товари, дори композиции с по един локомотив и един товарен вагон в опит да се повиши гъвкавостта н ж.п. транспорта спрямо автомобилния транспорт. Резултат от тази ангажираност е Xrail alliance, формиран от CD Cargo, CFL Cargo, DB Schenker Rail, Green Cargo, Rail Cargo Austria, SBB Cargo and SNCB Logistics (http://www.railwaygazette.com/nc/news/single-view/view/wagonload-alliance-launched.html) специално за по тясно сътрудничество в превоза на такива товари.

Мишен Анзи, главен проектен мениджър на SBB Cargo, предвижда през 2013г., когато всички 30 машини са доставени и в редовна експлоатация оперативните разходи на компанията да се понижат значително благодарение на електрическата тяга, използвана главно от тези машини, а годишните емиции на СО2 на компанията ще се понижат с 4 000 тона.

http://www.railwaygazette.com/nc/news/single-view/view/sbb-cargo-electro-diesel-shunter-unveiled/archiv/2011/10.html

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия