Автор Тема: SBB и всички други железници в Швейцария  (Прочетена 432377 пъти)

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2437
  • Рейтинг: 1036
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Цитат на: pach link=topic=3861.msg99155#msg99155 date=1426846671

Тоест ако го кажа по-просто - централата има "библиотека" не само за цифровизираните локомотиви,
но и за аналоговите.
 ;D :hi:

Въпросната "централа" няма нищо общо с цифровизирани локомотиви. Това е най-обикновено аналогово управление, на което можеш да променяш коефициента на запълване на импулсите, амплитудта и честотата. Честотата му е от 16 до 100 Hz. Единствено най-големия модел (2000) има "инерция" - т.е. време за ускорение и спиране. Дори няма и различни криви на ускорение и спиране. 

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Въпрос на превод и интерпретация - заблуди ме това, че може да работи и с цифровизирани локомотиви.
А като допълнение към горното ще добавя, че тези аналогови централи, имат и различни интерфейси
чрез които могат да се свързат с компютър и съответното програмиране. Тоест въпросната аналогова библиотека
и настройките за всеки локомотив може да се правят и в компютъра, включително и управление от там.
А може би по-новота им разработка ще стане универсална цифрова централа и с DCC - кой знае!

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
« Последна редакция: 30 Март 2015, 10:49:06 от Best Ripper »

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
« Последна редакция: 02 Април 2015, 22:13:42 от Best Ripper »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK

Чудих се, как е закотвено изображението в кадъра ... и после се сетих - има
само един начин - дрон, щото барне ли човек, ще го съсипе моментално.

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...

bazitov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 295
  • Рейтинг: 93
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #592 -: 07 Май 2015, 12:55:18 »
Ха де, реализъм спрямо реалността, която се променя:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=508550499296367

Тези да не са намислили да махат Re 6/6 в товарните превози?  :resent:


Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #593 -: 07 Май 2015, 13:20:39 »
Едва ли.. Просто в Швейцария не изпадат в налудничави крайности и рИализЪми, а смело и "безразсъдно" комбинират всякакви локомотиви и вагони, които са свободни и в експлоатация в момента, за да осигурят нужните влакове. За пореден път ще дам един линк във фейса, където могат да си видят всякакви състави и всякакви "нерИализЪми"...

https://www.facebook.com/trainswiss?fref=photo

bazitov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 295
  • Рейтинг: 93
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #594 -: 07 Май 2015, 14:27:40 »
Да, точно там гледам.

Но на снимката с вектроните са писали, че са тестови пътувания провеждани от SBB, затова то :)

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2043
  • Рейтинг: 1437
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #595 -: 10 Май 2015, 22:19:13 »
Уникални кадри от Ландасер виадукт.  :give_heart:

j.k.kolev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 510
  • Рейтинг: 219
  • H0, H0m, H0e IV-VI, SBB,Zb, DB София
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #596 -: 11 Май 2015, 22:03:01 »
Това клипче, ме връща 5-6 дни назад...живописен път в сърцето на швейцарските Алпи....трима мъже от балкански произход в една кола....множество раници, апарати и странни модели в багажника....дълги бради и коси...пламнали целеустремени погледи....сякаш бързат за някъде....какво ли си мислеха тримата полицаи, които ни спряха за проверка? Тези момчета джихадисти ли са? Халифат ли искат установят насред Швейцария? Проучват моделите за да взривяват вагоните после ли? Съдейки по подозрителното отношение на полицията подобни мисли сигурно са им са въртели в главата поне в първия час от щателния обиск на колата. Как да му кажеш - не бе старши, не сме лоши хора, бъхтим две хиляди километра в едната посока преди да сте направили тунел под Готард, бързаме за въпросния Landwasser виадукт, денят в планината е къс, преди малко ни задмина уникална товарна теснолинейка с цистерни и ще е супер да я щракнем горе на моста...Ледът обаче най-накрая е разчупен, след повече от час проверка вече сме гайс, всичко е ОК,униформените са с топли усмивки на лицата, ясно е че по къщите сме си разпънали едни анлагета и вагоните са за там, и че SBB  е по-готино от DB, пък даже и най-старшият преди да стане такъв супер полицай се е интересувал от железници...
 Да се върнем обаче в началото с кратко фото разказче за това уникално пътуване

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #597 -: 11 Май 2015, 23:17:23 »
За мен това приключение започна малко по-рано от другите ми двама спътници и приятели тъи като родната ни железница обича да превзема къси разстояния за дълги времена,но това е друга тема.Пътувах с влака към София и джонтовете скъсяваха разстоянието към нещо мечтано.Мечтано и осъществимо,но не и така.В живота наѝ-хубаво е,когато намериш хора мислещи,като теб.
      Пристигам в София и се събираме.Не може да се мине без закачките за столичани и маѝните,но от това само ни става по-весело.Товарим се в колата и газ.Шофьора е много умел спокоен,а навигатора му знае всички емблематични места на пътуването.Гумите се въртят и троината мечта приближава.Претракването на фугите на някои мост ни кара да се огледаме къде са двете нишки.Граници,бариери ,магистрали, венетки,но те са нищо за нас.Часовете прекарани в автомобила минават в обяснения  за кои с какъв модел се е сдобил,какво ново е видял.Току няма, няма магистралата се сближи с местната железница и търсим да видим някои влак.
     Тръпката е голяма,влизаме в швеѝцарско!Страна като един макет!Красотите не спират!Ето я и първата ми снимка през прозореца на колата.Нещо до сега виждано само по снимки и в 1:87

Ето я и първата забележителност,ако може да се нарече за нас така,понеже нас всичко тук ни очарова и има защо.

 Това са и спътниците ми с които оставихме траен спомен от едни прекрасни дни.

  Благодаря ви приятели!Какъв по-добър подарък за рожденият ми ден от това!



Все емблеми на нещо което ни трогва отвътре!

j.k.kolev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 510
  • Рейтинг: 219
  • H0, H0m, H0e IV-VI, SBB,Zb, DB София
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #598 -: 11 Май 2015, 23:40:52 »
И така, ден преди първи май се събираме край паркинга в Люлин в скромен състав троица фенове на швейцарската железница, посоката може да бъде само една, а и след минало годишното посещение в Австрия, единодушно решихме, че въпреки неземната красота там, единствената песничка която знаем за Семеринг е Semmeringbahn, Semmeringbahn защо не си Gotthardbahn? На един дъх минаваме четири държави и сме в страната с най-вълнуващата  железница в света - Швейцария. Започваме похода към Готард от юг с посещение в Melide, Lugano, Locarno, Giubiasco.
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/11/20150511214109-9f5e242b-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/11/20150511214108-c50f1966-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/11/20150511214104-ac913064-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/11/20150511214104-f1450e8f-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/11/20150511214112-b307e71f-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509231254-81398457-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509231258-fb232690-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509231257-b4305a24-xl.jpg
вали, обаче никой не обръща внимание на тези подробности и времето освен да развали някоя снимка, настроението ни не може. Посетихме и малката Швейцария в Melide
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/11/20150511213911-f5c1871d-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/11/20150511213909-878e3d64-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/11/20150511213909-97922d32-xl.jpg
Малка водка с кола за двайсетачка трудно ще ни задържат в бара така че отново на гарата
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509192419-202ff0d5-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509192421-35df676c-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509192418-d8058074-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509192417-5cac59cd-xl.jpg
На следващия ден продължаваме към Белиндзона и голямото депо там
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190831-b3fcb348-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190829-9fc18c88-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190829-3720f4ee-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190802-8e583fc4-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190803-418ac5b1-xl.jpg
много електричка, много нещо! Изглежда обаче, че по-нагоре не се качват от тази южната страна и до Ерсфелд от север. Ето и новия противопожарен влак
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190823-c2383d59-xl.jpg
депото отгоре
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190808-19517582-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190809-61a6559a-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190809-0a3cd7cb-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190811-61d106da-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190812-7a882150-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190813-c80d9f13-xl.jpg
дъждът артистично размаза някой снимки
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190816-e23800f4-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190815-fedae5de-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190817-87353eed-xl.jpg
и първата десетка за деня
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190828-4222e9a2-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509190825-9fb63cbe-xl.jpg
На следващия ден най-после се показа и слънце и се стараем да го използваме по най-добрия начин - с посещение на Biaschina виадукт
Първо красотите отгоре
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225141-fbe0efe8-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224747-1ea9dd15-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224738-bbfae6aa-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224735-9977d7b5-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224723-a99817f7-xl.jpg
слизаме надолу до най-популярното място за снимки
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224959-47fa1b01-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224956-5e84e974-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224947-faf45491-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224941-e35c7456-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224932-6dcc5fc9-xl.jpg
винаги съм си мислил че снимките с три влака от тази позиция са колаж, но факта че дори и за малко успяхме да видим два едновременно, ме кара да предполагам че не е невъзможно и три да попаднат в кадър едновременно
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224926-1089f84f-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224920-ff73dedf-xl.jpg
и размяната на местата
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224905-4fabf61e-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224902-3590a7b4-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224856-d6382e48-xl.jpg
суис експреса, не е за хора със суис слабост в сърцата
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224838-bce1ba1a-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224841-d0b7828b-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224832-e741253b-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224805-234ac3fc-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225032-538e370c-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225029-85349f8a-xl.jpg
още малко снимки от култовия за Готардското трасе район. Уф и този сдвоения ли трябва да прави човек???
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225126-101f8bf5-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225123-5c8c7715-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225141-fbe0efe8-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225135-62c9c332-xl.jpg
и малко карго
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225050-a7f135fe-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225108-19b39cbd-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225111-eb465be3-xl.jpg
еххх и това лозенце на края....
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509224708-c09b79c9-xl.jpg

j.k.kolev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 510
  • Рейтинг: 219
  • H0, H0m, H0e IV-VI, SBB,Zb, DB София
Re: Железницата в Швейцария
« Отговор #599 -: 11 Май 2015, 23:58:26 »
Продължаваме към Goschenen - може би емблемата на Gotthardbahn от северната страна на тунела
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225505-96325244-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225505-37ffb077-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225501-a1d4abcc-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225501-18427a9f-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225458-c575ac96-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225443-6b555487-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225443-e863db0f-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225524-38bc66d1-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225520-18a6675b-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225436-aac2feb9-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225435-d4330b8b-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225510-20d81c08-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225503-9721f5b9-xl.jpg
и с теснолинейката за Андермат зад гарата....
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225455-abdaf7c9-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225454-28ff5d8a-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225512-fca48b9c-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225440-22d6d306-xl.jpg
http://kolev.piwigo.com/_datas/e/2/l/e2law7h0om/i/uploads/e/2/l/e2law7h0om//2015/05/09/20150509225439-9b96c109-xl.jpg
Готард - ОК, но как без теснолинейката над него?