Автор Тема: SBB и всички други железници в Швейцария  (Прочетена 367202 пъти)

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #75 -: 20 Ноември 2010, 22:58:47 »

По повод запитването за сигнализиране на влакове -извадка от тамошната наредба.

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2035
  • Рейтинг: 1421
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #76 -: 21 Ноември 2010, 18:36:10 »
Цитат на: liro4605 link=topic=2767.msg49628#msg49628 date=1290286727

По повод запитването за сигнализиране на влакове -извадка от тамошната наредба.
   Благодарности Мистър Миро(Mr.M) ;D :drinks:

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #77 -: 22 Ноември 2010, 09:26:15 »
Цитат на: CaLLlo link=topic=2767.msg49598#msg49598 date=1290209083

Самият дефокус се постига със специален тип обективи т.н. "тилд-шифт" обективи - доволно скъпи, но това за фотоапаратите, а дали има и такива за камери - не знам. Но в случая едва ли е употребен такъв обектив, по-скоро ефектът е постигнат с някакъв софтуер.


Саше, човека е написал каква техника е ползвал, забравяш че вече и фотоапаратите правят прилично видео.

Camera:
2x Canon 5d mark ii

Lenses:
Tilt-Shift 24mm 3.5/f + 1.4x Converter
Tilt-Shift 90mm 2.8/f

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #78 -: 22 Ноември 2010, 20:14:49 »
Цитат на: zazo link=topic=2767.msg49684#msg49684 date=1290410775
Саше, човека е написал каква техника е ползвал, забравяш че вече и фотоапаратите правят прилично видео.

Camera:
2x Canon 5d mark ii

Lenses:
Tilt-Shift 24mm 3.5/f + 1.4x Converter
Tilt-Shift 90mm 2.8/f

Ами да, пише си, ама кой да гледа

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12276
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #79 -: 25 Ноември 2010, 09:49:35 »


 :hi:
http://myweb.tiscali.co.uk/john.whitby/rightframe.htm
С много връзки и препратки...
 ;D ;D ;D

(но ти май го знаеш) ;D

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2035
  • Рейтинг: 1421
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #80 -: 06 Декември 2010, 19:13:22 »
  Не знам дали е  показван този сайт: http://www.modell-bahn.ch/default.aspx ,ако е - извинете ме ;)
Според  мен е доста интересен - има различни неща.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12276
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #81 -: 07 Декември 2010, 08:54:58 »
Типична "швейцарска" железница...!!! :hi:
Почти се загубих по трасето! :blink:
Но е адски атрактивно, може би защото е разположено в цяла стая...
 :good:
ПРи това е на мойта любима ( в района) железница  - "Бернина"!!!

topalov

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #82 -: 10 Декември 2010, 12:20:39 »

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #83 -: 10 Декември 2010, 13:00:49 »
STADLER определено са добри в мотрисните си дела! :good:

BoRoco

  • Trade Count: (2)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 159
  • Рейтинг: 57
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #84 -: 19 Декември 2010, 04:58:30 »
Още един интересен макет
http://www.youtube.com/watch?v=jul31jG-jto
и линк към макета
http://www.modelleisenbahnanlage-stucki.ch/
човека има и магазин
http://www.zugkraft-stucki.ch/

Препоръчвам да изгледате всичките клипове на trainfart свързани с хобито, той има много хубава и скъпа камера и всичките клипове с HD
са на много високо ниво
 
Много интересно видео пак от него, изкачването към Цермат, има и първа част, но тя не е толкова интересна
http://www.youtube.com/user/trainfart#p/u/24/Jlr-wX5jl9M
Приятно гледане

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #85 -: 25 Декември 2010, 12:14:36 »
Еми да!!! Неможе :nono:  да говориш за Швейцария и да неспоменеш железницата и макар и с 1 дума  :dance1:!Сега по битиви в предаването Глобуса. :)

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #86 -: 25 Декември 2010, 20:48:27 »
Малко пара и в Швейцария!
« Последна редакция: 25 Декември 2010, 20:50:21 от liro4605 »

br185

  • Trade Count: (19)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 533
  • Рейтинг: 4
  • HO 1:87/всички епохи без I/DB,OBB Велико Търново
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #87 -: 25 Декември 2010, 21:19:25 »
Цитат на: BoRoco link=topic=2767.msg51028#msg51028 date=1292727510
...
Много интересно видео пак от него, изкачването към Цермат, има и първа част, но тя не е толкова интересна
http://www.youtube.com/user/trainfart#p/u/24/Jlr-wX5jl9M
Приятно гледане
Интересно захранване има по тази железница. Според мен е трифазно като едната фаза е смъкната долу на релсите ,а другите две са на контактната мрежа. Някой може ли да каже повече?

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4783
  • Рейтинг: 633
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #88 -: 25 Декември 2010, 21:53:00 »
Цитат на: br185 link=topic=2767.msg51281#msg51281 date=1293304765
Цитат на: BoRoco link=topic=2767.msg51028#msg51028 date=1292727510
...
Много интересно видео пак от него, изкачването към Цермат, има и първа част, но тя не е толкова интересна
http://www.youtube.com/user/trainfart#p/u/24/Jlr-wX5jl9M
Приятно гледане
Интересно захранване има по тази железница. Според мен е трифазно като едната фаза е смъкната долу на релсите ,а другите две са на контактната мрежа. Някой може ли да каже повече?
Това долу е зъбен гребен!Наклоните са доста стръмни,без тези зъбни гребени и зъби на колоосите,влака ще загуби сцепление.Отгоре има поне две фази.

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re:Железницата в Швейцария
« Отговор #89 -: 25 Декември 2010, 22:28:42 »
Цитат на: br185 link=topic=2767.msg51281#msg51281 date=1293304765
Цитат на: BoRoco link=topic=2767.msg51028#msg51028 date=1292727510
...
Много интересно видео пак от него, изкачването към Цермат, има и първа част, но тя не е толкова интересна
http://www.youtube.com/user/trainfart#p/u/24/Jlr-wX5jl9M
Приятно гледане
Интересно захранване има по тази железница. Според мен е трифазно като едната фаза е смъкната долу на релсите ,а другите две са на контактната мрежа. Някой може ли да каже повече?

Каквото и захранване да има, единият полюс на тока е ВИНАГИ на линията!  :hi: Реално променливотоковата система на Мерклин /с пъпките по траверсите и шейната отдолу на локомотивите/ е принципно еднаква с реалната система на токозахранване с контактна мрежа.  ;)
В случая не виждам добре какви са държачите на двойната контактна мрежа на зъбчатата железница - дали са изолатори, или на двете жици се подава еднофазно напрежение. Ако са с изолатори - много е вероятно да има трифазен ток, ако не - може да са с по-ниско напрежение и съответно по-силен ток, предвид големите наклони и нуждата от по-голяма мощност... И затова да има двойна контактна мрежа и съответно два пантографа /за добър контакт/...