Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

SBB и всички други железници в Швейцария

<< < (18/216) > >>

liro4605:
Еми да!!! Неможе :nono:  да говориш за Швейцария и да неспоменеш железницата и макар и с 1 дума  :dance1:!Сега по битиви в предаването Глобуса. :)

liro4605:
Малко пара и в Швейцария!

br185:

--- Цитат на: BoRoco link=topic=2767.msg51028#msg51028 date=1292727510 ---...
Много интересно видео пак от него, изкачването към Цермат, има и първа част, но тя не е толкова интересна
http://www.youtube.com/user/trainfart#p/u/24/Jlr-wX5jl9M
Приятно гледане

--- Край на цитат ---
Интересно захранване има по тази железница. Според мен е трифазно като едната фаза е смъкната долу на релсите ,а другите две са на контактната мрежа. Някой може ли да каже повече?

toniemi:

--- Цитат на: br185 link=topic=2767.msg51281#msg51281 date=1293304765 ---
--- Цитат на: BoRoco link=topic=2767.msg51028#msg51028 date=1292727510 ---...
Много интересно видео пак от него, изкачването към Цермат, има и първа част, но тя не е толкова интересна
http://www.youtube.com/user/trainfart#p/u/24/Jlr-wX5jl9M
Приятно гледане

--- Край на цитат ---
Интересно захранване има по тази железница. Според мен е трифазно като едната фаза е смъкната долу на релсите ,а другите две са на контактната мрежа. Някой може ли да каже повече?

--- Край на цитат ---
Това долу е зъбен гребен!Наклоните са доста стръмни,без тези зъбни гребени и зъби на колоосите,влака ще загуби сцепление.Отгоре има поне две фази.

Best Ripper:

--- Цитат на: br185 link=topic=2767.msg51281#msg51281 date=1293304765 ---
--- Цитат на: BoRoco link=topic=2767.msg51028#msg51028 date=1292727510 ---...
Много интересно видео пак от него, изкачването към Цермат, има и първа част, но тя не е толкова интересна
http://www.youtube.com/user/trainfart#p/u/24/Jlr-wX5jl9M
Приятно гледане

--- Край на цитат ---
Интересно захранване има по тази железница. Според мен е трифазно като едната фаза е смъкната долу на релсите ,а другите две са на контактната мрежа. Някой може ли да каже повече?

--- Край на цитат ---

Каквото и захранване да има, единият полюс на тока е ВИНАГИ на линията!  :hi: Реално променливотоковата система на Мерклин /с пъпките по траверсите и шейната отдолу на локомотивите/ е принципно еднаква с реалната система на токозахранване с контактна мрежа.  ;)
В случая не виждам добре какви са държачите на двойната контактна мрежа на зъбчатата железница - дали са изолатори, или на двете жици се подава еднофазно напрежение. Ако са с изолатори - много е вероятно да има трифазен ток, ако не - може да са с по-ниско напрежение и съответно по-силен ток, предвид големите наклони и нуждата от по-голяма мощност... И затова да има двойна контактна мрежа и съответно два пантографа /за добър контакт/...

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия