Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
SBB и всички други железници в Швейцария
liro4605:
Еми да!!! Неможе :nono: да говориш за Швейцария и да неспоменеш железницата и макар и с 1 дума :dance1:!Сега по битиви в предаването Глобуса. :)
liro4605:
Малко пара и в Швейцария!
br185:
--- Цитат на: BoRoco link=topic=2767.msg51028#msg51028 date=1292727510 ---...
Много интересно видео пак от него, изкачването към Цермат, има и първа част, но тя не е толкова интересна
http://www.youtube.com/user/trainfart#p/u/24/Jlr-wX5jl9M
Приятно гледане
--- Край на цитат ---
Интересно захранване има по тази железница. Според мен е трифазно като едната фаза е смъкната долу на релсите ,а другите две са на контактната мрежа. Някой може ли да каже повече?
toniemi:
--- Цитат на: br185 link=topic=2767.msg51281#msg51281 date=1293304765 ---
--- Цитат на: BoRoco link=topic=2767.msg51028#msg51028 date=1292727510 ---...
Много интересно видео пак от него, изкачването към Цермат, има и първа част, но тя не е толкова интересна
http://www.youtube.com/user/trainfart#p/u/24/Jlr-wX5jl9M
Приятно гледане
--- Край на цитат ---
Интересно захранване има по тази железница. Според мен е трифазно като едната фаза е смъкната долу на релсите ,а другите две са на контактната мрежа. Някой може ли да каже повече?
--- Край на цитат ---
Това долу е зъбен гребен!Наклоните са доста стръмни,без тези зъбни гребени и зъби на колоосите,влака ще загуби сцепление.Отгоре има поне две фази.
Best Ripper:
--- Цитат на: br185 link=topic=2767.msg51281#msg51281 date=1293304765 ---
--- Цитат на: BoRoco link=topic=2767.msg51028#msg51028 date=1292727510 ---...
Много интересно видео пак от него, изкачването към Цермат, има и първа част, но тя не е толкова интересна
http://www.youtube.com/user/trainfart#p/u/24/Jlr-wX5jl9M
Приятно гледане
--- Край на цитат ---
Интересно захранване има по тази железница. Според мен е трифазно като едната фаза е смъкната долу на релсите ,а другите две са на контактната мрежа. Някой може ли да каже повече?
--- Край на цитат ---
Каквото и захранване да има, единият полюс на тока е ВИНАГИ на линията! :hi: Реално променливотоковата система на Мерклин /с пъпките по траверсите и шейната отдолу на локомотивите/ е принципно еднаква с реалната система на токозахранване с контактна мрежа. ;)
В случая не виждам добре какви са държачите на двойната контактна мрежа на зъбчатата железница - дали са изолатори, или на двете жици се подава еднофазно напрежение. Ако са с изолатори - много е вероятно да има трифазен ток, ако не - може да са с по-ниско напрежение и съответно по-силен ток, предвид големите наклони и нуждата от по-голяма мощност... И затова да има двойна контактна мрежа и съответно два пантографа /за добър контакт/...
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия