А защо на завоя при слизането,двата коловоза са много близко един до друг,без габарит.
Пп Това го видях на клипа Тирано-Сен Мориц.
Я да видим сега какво се знае по въпроса: Първоначално гарата е с друго коловозно развитие. Има си и обръщател!
Ето това е едно старо филмче, не толкова старо, но кадрите вътре са стари, където се виждат старата ситуация на гарата - изгледайте и кадрите след схемата.
В периода 1989 - 1991 тази линия е сериозно модернизирана. Направен е един дълъг участък с двойна линия и автоматично разминаване на влаковете - това е на друго място - което значително спестява изчакването на влаковете в съседните гари. В гарата - обръщателят, който не е ползван от 1969, е демонтиран.
По същността на въпроса. Полезната дължина на коловозите е увеличена от 108 на 175 метра. При това трябва стрелката да слезе по-надолу, в кривата, само че радиусът тук е много малък (мисля че е 45 м), а криви стралки се слагат когато има някаква нормална разлика в двата радиуса на двата пътя на стрелката. Затова стрелката е дръпната още по-надолу, чак в правата, като естествено по-голямата част от кривата не се брои за коловоз. По-нагоре, където започва разширяването, се виждат джаджите за сигнализацията и двата коловоза се ползват до там. Надолу е стрелка, само че много дълга ...