Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Темата на liro

<< < (51/77) > >>

Adrian:


Миро , пълниш душата ми , човече ! Моля те - снимай по линиите винаги , когато можеш  :good:

widowmaker:
4-та линия за мен е една от най живописните.
Последно пътувах до и от Трявна по Нова Година, когато пак имаше много сняг.
Невероятно красиво е през зимата в Балкана!

liro4605:
4та линия е найстина уникална.На път към Горна снега небеше толкова много все още но покриваше колелата.При родължително спускане те се нагряват иразтапят снега.Получава се облаци пара и на фона на тез стари градове се чувстваш някъде в миналото.Жалко че вечер снимките неизлизат и неможах да го заснема това.На сутринта пък навалелия сняг беше толкова че влака се спускаше с нов вид спирачка "купчиноснежна" .

Сграден фонд за обслужващия персонал от преди години на гара Царева ливада.

Самата гара и влака някога носел името "Хебър"

Гара Трявна
Уникален град!Може би най-чистия град в България.Тук само можеш да се разхождаш и да гледаш.Забележителностите несвършват и докато ги обиколиш ти се приисква да започнеш пак отначало.Лятото седях доло до реката в пивоварната предлагаща  жива бира и гледах влаковете а сега минавайки зимата гледам доло заснежената тераса на пивоварната. http://www.vbox7.com/play:6ee4e9f3c8 Винаги съм се изпълвал от удоволствие когато съм минавал през тази крива залесена с борове.Седял съм горе на пасарелката и съм гледал как минава влака през нея ГОЛЯМА КРАСОТА!

liro4605:
Един класически пример.Входния на гара Кръстец е преди тунела който никак не е къс.

И непосредственно след тунела започва развитието на гарата

widowmaker:

--- Цитат на: liro4605 link=topic=2780.msg72429#msg72429 date=1328264139 ---Един класически пример.Входния на гара Кръстец е преди тунела който никак не е къс.

--- Край на цитат ---

Мда, тунел №19 преди Кръстец е 560 метра, най дълъг по 4-та е №23 при осморката на Радунци (веднага след гарата) - 1100м.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия