Автор Тема: Темата на liro  (Прочетена 132093 пъти)

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re:Темата на liro4605
« Отговор #255 -: 03 Февруари 2012, 12:41:53 »
...където входния също е преди тунела - на 1150 метра от входните стрелки.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #256 -: 03 Февруари 2012, 12:48:55 »
Този преди Радунци сега е с безнаставов път и е супер кеф да извъртиш в него.Сега като го няма намалението и е някоя по бясна машина направо имаш чувството че опира в стените  :yes:.И тук входният е преди тунела и гърловината започва непосредственно след тунела.Този тунел прави изкачването до гарата от долното ниво.Тук се опитах да снимам гарата горе но неуспях иначе се пада точно над тез къщурки а мястото от което снимам е на излизане от тунела в посока към Дъбово.

Тук има една пътечка като сме правели срещи слизам до долу виждам влака и се качвам горе преди него.Правих го за кеф ,а и да тествам дали е истина един мит ,а той е следния.
  Дежурния ръководител на гарата се обажда на диспечера и казва"Преко влака мина транзит а машиниста слезна и ме наби  :punish:"  :haha: -имали си нещо стара вражда и единия от бригадата слиза лепи му шамарите и по пътечката настига влака и продължава надоло  :lol: Жепейски историики :lol:
« Последна редакция: 03 Февруари 2012, 12:55:17 от liro4605 »

niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #257 -: 07 Февруари 2012, 16:50:42 »
 :lol: :lol: :lol: :lol:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #258 -: 09 Февруари 2012, 11:49:21 »

Поздрав за почитателите на хубавата музика с едно зимно ПЕТОЛИНИЕ и едно клипче което някой беше пускал назад във времето. http://www.youtube.com/watch?v=A8a6kHQN9BA неспира да ме кефи   :music:  :locomotive:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #259 -: 15 Февруари 2012, 09:13:34 »
Ветрилообразно депо.Голяма красота на живо и на макет.Най-красиво е когато са подадени муцуните на локомотивите по малко от вратите.Обръщателя тук е доста странен-с конусен профил.


Ето и какво се крие вътре





И нещо отвън останало от времето на ремъчните предавки

Julian

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #260 -: 15 Февруари 2012, 11:02:37 »
 :blink: Все едно времето е спряло! Има и няколко прекрасни находки вътре! ........ дано неги погубят  :unsure:

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #261 -: 15 Февруари 2012, 11:18:24 »
Тая машина просто плаче за ремонт, особенно ако котела е в що годе добро състояние.



Дали някога ще успеем да се организираме и да направиме едно такова нещо да действа, включително и за атракционни пътувания. Туй чудо гори горе долу колкото едно кюмбе. За 200-300лв. Цял ден ще джитка напред назад

Julian

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #262 -: 15 Февруари 2012, 11:26:44 »
 :yes: Идеята е много хубава, от нас зависи! Можем да се организираме  :yes:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Темата на liro4605
« Отговор #263 -: 15 Февруари 2012, 11:29:08 »
То туй май няма въздушна спирачка - което автоматично го отписва за влакове. Трябва да се преработва спирачната система, да му се слага кнор-помпа и т.н.т

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #264 -: 15 Февруари 2012, 12:00:35 »
Кнор помпи вероятно ще се намерят от някоя нарязана машина, както и кран машинист + съд за въздух. Преработката не би трябвало да е кой-знае колко тежка. Но дори и да се ползва с 1-2 двуосни пътнически вагона на собствена вакуумна спирачка, пак мисля че ще стане. В края на краищата машината вдига 40км/ч, а пък и едно време като е ползвана за маневрена служба, е спирала къде по-тежки товарни влакове при маневрите само със собствената спирачна маса и спирачка.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Темата на liro4605
« Отговор #265 -: 15 Февруари 2012, 12:03:22 »
Тук не става въпрос за това какво може и какво не може, а какво ще разреши ИА"ЖА" и какво не. Да пуснат локомотив без спирачка да вози пътници няма как да се случи. А прокарването на въздухопровод не е чак толкова лесна задача. Разбира се идеята е много добра но е съпътствана с хиляди левове разходи. За такава идея препоръчвам 36.10 - която няма кой да прави в момента.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #266 -: 01 Март 2012, 09:10:05 »
Мисля че това с филма си е за нова тема направо ,но както решат модераторите. :hi:

   Някой мисля Венци беше питал защо се поставят дървени траверси на джонтовите връзки и защо някой път не се поставят.
   Поставят се свързани по две дървени поради по-голямата си площ тъй като удара там е голям.Там където не се поставят такива свръзката се изпълнява с еластичен скрепителен елемент.
 

стандартен-неправилно поставен на това място

еластичен

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re:Темата на liro4605
« Отговор #267 -: 01 Март 2012, 09:24:46 »
 :hi: Доколкото виждам, на първата снимка май само от тази страна е стандартен съединителен елемент, а отсреща е еластичен. Обаче и в двата случая има спукани траверси. Това са от ударите се получава или комбинация от фактори?

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #268 -: 01 Март 2012, 09:36:30 »
Поставения неправилно от части води до това което се е получило.Има места където ако сравняваме наставов и безнаставов път - наставовия вози по гладко та и до нивелация много опират нещата.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #269 -: 15 Март 2012, 15:01:46 »




Спирка Борущица днес и гара Борущица някога.

р.р.Открийте никаквата прилика  :resent: