Главен форум | Main forum > Faller Car System

В помощ на моделиста (шосетата са едно приятно допълнение).

<< < (2/5) > >>

pach:
Всяко превозно средство е снабдено с рид-ампула на "пода" монтирана вместо ключ,
между батерията и двигателя ( в случая е в продълговатата "кутия" между предна и задна ос):


От долу има електромагнитна бобина и тя задейства или освобождава
рид-ампулата.


За това всъщност спирането и тръгването са доста резки:


Но това се отнася за "обикновенните" модели, които са без екстрите от радиоприемник,
 дешифратор и сервомашинки за управление на предния мост.





Логично тези превозни средства не се движат по такива (например) "писти",
ами се управляват от компютърни алгоритми за определени движения по радиопът.


Mixy:
Трябва да си направим такива в ТТ :)

Това с радиоуправлението без проводници отдолу също е доста интересно :) Но ще бъде трудно да се набута толкова много електроника и механика в модел 1:120. И радио-моделите ли са на Faller?

pach:
Не знам  :no:  :spiteful: - снимките са от Вундерланд-а.
В ТТ си правя обикновенна Фалер кар система и дори на модулите ми ще има.

Яд ме е, че когато ибея беше залят с неодимови магнитчета, не си купих, а сега нещо няма ...
та се налага да вадя от бракувани хард дискове! ;)
Но като цяло си става и с някои части от нашите земи - вместо стоманена тел,
 ще пробвам и с магнитна гумена лентичка, че е по-лесно за обработка - режеш и лепиш
по средата на 4шосейните платна от бирен картон и готово!!! :hi:

Но никога не е късно да пробваме - все пак радиоуправлението е
 почти толкова малко като слуховите апаратчета! ;) ;) ;)

emilchaushev:
Паце, на кота 0, в задния край , при челото имаш ли възможност да го направиш по- плавен прехода от наклон към равно (ако на следващия модул пътя ще е хоризонтален де), че иначе рискуваш пътниците да получават мозъчно сътресение при преминаването от равно в наклон :)

pach:
Направено е... ;) :good: ..и проби с камион на DHL (за сега е радиоуправляем) са проведени - минава достатъчно плавно...
проблема е да не "тича" по нанадолнището, а в подземния завой ще има и допълнителни мантинели да не изпадат... :haha:

Наклона се получи като при железопътните релси > от 3%!
И има плавен преход през три пласта на шпарплата + до 5 мм на съседния модул
където шосето е повдигнато с толкова над основната плоскост.
 :yes: ;D ;D ;D

А това е специален поздрав за Der Hetzer-a!!!
(щом като тук са успяли да вкарат ридампула, ключе, двигател и батерия - всичко е възможно)


Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия