Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Коловозни развития на гари

(1/13) > >>

liro4605:
Имах някаква идея сам за себеси да го правя това нещо по линийте по който пътувам поне.

Гарата е Бургас

Тзи коя ли ще е ? :pardon:

Апък по този начи мога да ви наснима набързо на цялото пловдивско управление.
Това е в стаята на диспечера.Там мога и гара по гара да ги снимам.
Вижте още тук http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=37794&AlbumId=137006

Само кажете и ги почвам  ;D .

Best Ripper:
Ето това е да имаш "пета колона" по железниците...  ;D Снимаш всичко от къде гърбо...  :drinks:

pach:

--- Цитат на: liro4605 link=topic=215.msg48504#msg48504 date=1288869060 ---Имах някаква идея сам за себеси да го правя това нещо по линийте по който пътувам поне.
(Image removed from quote.)
...
--- Край на цитат ---

Аз също (поне в два проекта - но остана само "резервния") но се оказа че този тип управление не се харесва тук... :on_the_quiet:


--- Цитат на: liro4605 link=topic=215.msg48504#msg48504 date=1288869060 ---...
Само кажете и ги почвам  ;D .

--- Край на цитат ---

Ми казваме де... :hi: :hi: :hi:

Или както казва Венци - петата колона е ценна не само че е " в  гръб " , но и че знае какво точно ни вълнува моделистите.
 ;D ;D ;D

TheJackal:
Дълго мислих къде да пусна следното "Готово е проучването за жп възел Бургас". Реших, че в тази темата може. Ето и текстта:

Дружество по ЗЗД "Евротранспроект 2010" с водещ изпълнител "Евротранспроект" завърши работата по техническата помощ за развитие на жп възел Бургас.

Проектът се финансира от програма ИСПА със средствата, спестени от първоначално обявените търгове за проучване на жп обектите София - Пловдив, Пловдив - Бургас, София - Перник - Радомир, София - Горна Оряховица - Мездра. В същата група е и проектът за Кюстендил - Гюешево, жп възел София, Пловдив - Михайлово, сигнализацията на жп възел Бургас.

Проектът ще бъде включен в резервния списък на оперативна програма "Транспорт" за този програмен период, защото след завършването му лесно може да бъде подготвена апликационна форма за кандидатстване за еврофинансиране. За съфинансиране може да се разчита на Световната банка или Европейската инвестиционна банка. Според предложения от изпълнителя вариант С-етап 1 инвестиционната стойност на проекта е 33 967 965 лв.

В железопътния възел се включват различен тип гари с различно предназначение, като общата дължина на възела е 15 м. Той започва от гара Долно Езерово, следва разделен пост Лозово, гара Разпределителна, гара Владимир Павлов и гара Бургас. В зоната на пристанище Бургас също има жп коловози, които са разделени на две: Бургас-изток и Бургас-запад. Те са в по-голямата си част на територията на пристанището, отколкото на територията на железниците.
Има жп клонове в южната индустриална зона, която почти не работи. От гара Владимир Павлов има жп линия, която минава през града, покрай плажа и води до Сарафово.

Втори вариаонт предвижда ремонт на съществуващите коловози и запазване на технологията на действие на жп възела - правят се капиталовложения, но нищо от процеса на работа не се осъвременява.

Третият вариант променя работата в целия възел. Целта е влаковете, които обслужват пристанището, да бъдат ускорени. Там има основно контейнерни и блок-влакове, за които е необходима преработка. Другата цел е да се намали движението на влаковете и затова предложенията на проектантите са за осъвременяване на пристанищната инфраструктура. Всичките препоръки са съобразени с пристанище Бургас и бъдещия контейнерен терминал, както и с проекта "Супер Бургас". В гарата се влиза с 25 км в час, а до гара Владимир Павлов се възстановява скоростта от 130 км в час. Преустройването на гара Владимир Павлов е такова, че да има преки връзки с пристанището. Корекция има и за локомотивите, които отиват в депо или излизат оттам, като идеята е да се съкрати времето за маневриране. При силен трафик има интензивна маневрена дейност на гара Владимир Павлов, а в целите на разработката е влаковете да не правят маневри, а да влизат директно в гарите.

Според втория етап на този вариант е добавено допълнително развитие, свързано с желанието на общината да има крайградска железница, като част от проекта "Супер Бургас". Така трасето, което от Владимир Павлов се отправя към Сарафово, ще направи и връзка с летището. Прелезът на сега съществуващата железница към Поморие в бургаската морска градина (към хотел "Парк") ще бъде премахнат, като железният път се качи на горно ниво. Това в проекта не е направено, само е показано, че е възможно. Жп гара  Владимир Павлов ще бъде реорганизирана и в нея ще се включат нови коловози.
Пак по желание на общината се предвижда вариант скоростният трамвай да достигне и отдалечения квартал "Меден рудник". Според разработвания Общ устройствен план южната индустриална зона няма да остане индустриална, ще се превърне в офис територия, така че до нея също е добре да има градска железница, чието трасе ще е успоредно на пътя, минаващ през блатата. Тъй като в тази зона има два пътни надлеза (двата подхода към пътния възел Бургас - Созопол - "Меден рудник"), преминаването на железницата ще бъде добре премислено.

Публикацията е от брой 418, 12 - 14 ноември, 2010 год., вестник "ФАКТОР" - Бургас

liro4605:
Такива проекти ме грабват.Но като знам че това е поредния ПРОЕКТ и нищо повече  :fie:.Аз лично знам за поне 7-8такива за възела в Бургас от 1990г насам.
Някога когато са се реформирали повечето гари и централизаций(визирам периода 1980-1989) ,в района на Бургас е било прекалено претоварено за да се извърши какъвто и да е по сериозен ремонт.Затова и повечето гари там са си с "МеРеЦе на ръце" или казано ръчни стрелкови обръщатели.
Инсталацията на гара Дружба си е направо МРЦ само дето няма електрически обръщатели.Има си контрол на стрелките,очертаване на маршрутите,но си се въртят на ръка.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия