Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Коловозни развития на гари

<< < (4/13) > >>

TANO:
Когато прелеза е ръчен е ясно, че трябва да се нареди с телефонограма на прелезопазача да го охрани. Друг е въпроса, че гаровите прелези (било то ръчни или автоматични ) така или иначе са обвързани с осигурителната техника в гарата по такъв начин, че ако не са спуснати бариерите не може да се отвори редовен влаков или маневрен сигнал. Това важи и за междугаровите прелези близо до гара, които ако не са задействани не може да се отвори изходен сигнал. При автоматични прелези в нормална ситуация на прелезопазача не се нарежда нищо. Напомнителния характер на тази табела влиза в сила когато има повреда в осигурителната техника или автоматиката на прелеза. Тогава влаците се движат с писмено нареждане ( обр. ІІ-А ) връчено от чиновника на лок. машинист, а маршрутите се нареждат ръчно и се нарежда на прелезопазачите да охраняват прелезите ( в зависимост от характера на повредата) като отговорността за безопасността на движението се поема от чиновника. Има и пломбиран бутон за изолиране на обвръзката м/у прелеза и ОТ, който се ползва пак при някой повреди и в този случай също трябва да се нареди на прелезопазача с телефонограма. Бре, много дълго стана това - спирам.

Mixy:

--- Цитат на: TANO link=topic=2788.msg50768#msg50768 date=1292237873 ---Когато прелеза е ръчен е ясно, че трябва да се нареди с телефонограма на прелезопазача да го охрани.
--- Край на цитат ---

Че то останали ли са още такива прелези?

bdz43r:
Не само, че са останали, ами са и много.
В това влизат и прелези с електрически бариери, но управлявани ръчно от прелезопазач.

br185:

--- Цитат на: Mixy link=topic=2788.msg50789#msg50789 date=1292266290 ---
--- Цитат на: TANO link=topic=2788.msg50768#msg50768 date=1292237873 ---Когато прелеза е ръчен е ясно, че трябва да се нареди с телефонограма на прелезопазача да го охрани.
--- Край на цитат ---

Че то останали ли са още такива прелези?

--- Край на цитат ---
По четвърта линия в участъка Горна Оряховица-Русе поне половината прелези са такива. Не мога да покажа снимки, но мога да изброя някой от тях:
-на 150-200м след изхода на гара Горна в посока Русе;
-преди спирка Раданово (при движение в посока Русе);
-два прелеза разположени преди и след гара Полски Тръмбеж;
-на изходните стрелки на гара Бяла (при движение в посока Русе);
-в междугарието Долапите-Русе има ръчнозадвижван прелез изграден на пресечната точка на жп линията с третокласен път свързващ Долапите с първокласен път Е85 (Велико Търново-Русе).

liro4605:






















Схемата е без схема на база Калояновец


Тази част от голямата схема е бившата Сточна гара която вече е разтурена.

Общо взето това са всички гари в участъка Пловдив-Карнобат без гарите Зимница и Церковски.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия