Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Коловозни развития на гари

<< < (10/13) > >>

bdz43r:
Букурещ е с по-голямо развитие.
А София няма 40 коловоза. 26 заедно с гаражните и глухите.

KRAKOMOBILA:
Бившата Подуене Разпределителна държеше някакъв рекорд доколкото знам с 52 коловоза.

D2:
Защо бивша Подуене разпределителна?

bdz43r:
Защото настоящата е далеч от въпросния рекорд след закриването на средния район (с 32 коловоза).
Въпрос на време е източният район също да финишира като няма влакове, а с него и гарата като цяло.
Връзките за локомотивно и хладилно депо могат да станат като клонове от Пд-пътническа. В Пдр товаро-разтоварна дейност няма, действащи клонове също няма, а снабдяването на Сфт вече става от Искър и Илиянци.
Така ще станат ненужни връзките Сф - Пдр, Сфт - Пдр, Пдр - Ик и Бир - Пдр и изобщо ще има много промени по ЖП възел София.

anubis:

--- Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=2788.msg74703#msg74703 date=1331398954 ---Бившата Подуене Разпределителна държеше някакъв рекорд доколкото знам с 52 коловоза.

--- Край на цитат ---
Аз залагам на Горна Оряховица триажна...

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия