Автор Тема: Задвижване на 46 серия на БДЖ  (Прочетена 8009 пъти)

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4782
  • Рейтинг: 632
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re:Задвижване на 46 серия на БДЖ
« Отговор #15 -: 07 Ноември 2010, 22:32:05 »
Цитат на: Gervasii link=topic=2795.msg48772#msg48772 date=1289161386
Prognosis пасти да яде! Тонка мога ли дам една задвижена да я напревиш незадвижена?
Изпусни я ,без да искаш,от високо,гаранция,няма да е задвижена :lol: :lol: :lol:

Разбира се че може,дай я :spiteful:Трябват ми оригиналните части :spiteful:
« Последна редакция: 08 Ноември 2010, 23:20:15 от toniemi »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Задвижване на 46 серия на БДЖ
« Отговор #16 -: 08 Ноември 2010, 09:56:53 »
Тони не бързай - има някой особености които и пречат да се вписва в по-малките радиуси.
Нещо чух освен за разменени кабини (кош) че трябва да се внимава и талигите как са...както и някой други детайли. Разменят ли се става трудно...
Тези дето продължават да се "борят"  ;) с  дребните, но от значение неща да напишат тук кое как става.
Някой започнаха суперосването, те ще кажат кое и как...надявам се.
Доколкото разбрах , машината е перфектна и ако се направи всичко както трябва,
 не би трябвалио да има никакве проблеми.
 ;D ;D ;D

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re:Задвижване на 46 серия на БДЖ
« Отговор #17 -: 08 Ноември 2010, 12:19:36 »
Машината се вписва без проблем дори и на 440 мм. пиковски радиус, щом при тебе излиза значи има някакъв друг проблем. Аз се преборих и с куплунг шахтата, сега вече тегли без да изхвърля вагоните, но пробата беше без коша с буферите, така, че още не мога окончателно да кажа ще я бъде ли или не. Мойта машина в момента е на части, тия дни като я завърша, ще пусна и малко снимки с нещата, които съм преработвал и допълвал :drinks:

hristo

  • Trade Count: (15)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 233
  • Рейтинг: 18
  • HO-София
Re:Задвижване на 46 серия на БДЖ
« Отговор #18 -: 08 Ноември 2010, 14:21:28 »
 И аз подтвърждавам, че машината се вписва и в по-малки радиуси безпроблемно. Пробвах с R2 на PIKO, което е радиус 421мм и няма никакви проблеми. Разбира се куплунга към първия вагон е от стандартните , а не курц.

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4782
  • Рейтинг: 632
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re:Задвижване на 46 серия на БДЖ
« Отговор #19 -: 08 Ноември 2010, 19:11:25 »
И моята вече се вписва в 440.Пилнах това-онова и стана ;D
Все пак моята бе незадвижена,не знам има ли значение!?

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4782
  • Рейтинг: 632
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re:Задвижване на 46 серия на БДЖ
« Отговор #20 -: 08 Ноември 2010, 23:56:09 »
Цитат на: toniemi link=topic=2795.msg48883#msg48883 date=1289236285
И моята вече се вписва в 440.Пилнах това-онова и стана ;D
Все пак моята бе незадвижена,не знам има ли значение!?

Сега може вече да се вписва и на по малък радиус.Проблема би в това че,задната част на блендите на всяка талига-към центъра на лока,опираше в коша,а предната не.При завой на 440 задната част допираше първа ,предната не,получаваше се напрежение и някой от колелата се повдигаха във въздуха.Самият локомотив също леко се надигаше ;DМного внимателно разгледах конструкцията,сравних с книжката,нищо не бе сбъркано.Просто конструктивен недостатък.Как реших проблема!Обръщайки лока с колелата на горе, забелязах че при сглобено положение,между блендите и колелата има просвет около 2 мм.Реших да го обера.За тази цел разделих двете части на блендите и отрязах от мъжкото и женското краче по малко,след като ги събрах остана съвсем малък просвет.Така двете половинки на блендата се прибраха една към друга.Тази част от блендата,която допираше до коша също и свалих по около 1 мм с пилене.И последното което ми пречеше ,бяха щангите и техните стойки,тези които от едната страна на коша сочат напред,а от другата,към неговият център.Внимателно,с нагряване ги изкривих леко навън,защото опираха в лагерните капачки на колоосите.Така постигнах пълна свобода на вписване и в радиус 440,дори и има аванс.
Друго нещо което промених от вчера,бе да заменя Пиковското моторче с две от електрическо огледало от автомобил.По едно за талига.Недостатъка на Пиковското , бе в малката мощност,ниски обороти и шум.Сега локомотива стана по-бърз,по-мощен и по-безшумен.Като цяло останах изключително доволен :yes: ;D :good:
Дано съм бил полезен!

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Задвижване на 46 серия на БДЖ
« Отговор #21 -: 09 Ноември 2010, 00:13:56 »
Ей попиляхте я!Чеушеско ше се обърне в г..ба.

За мен това ще си е един сувенир форева!

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2446
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re:Задвижване на 46 серия на БДЖ
« Отговор #22 -: 09 Ноември 2010, 07:34:17 »
Това с моторчетата от електрическо огледало си е идея, и то много добра!  :good:

lubo_gumata

  • Trade Count: (9)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 265
  • Рейтинг: 12
  • HO,4-5 еп.СЛИВЕН
Re:Задвижване на 46 серия на БДЖ
« Отговор #23 -: 13 Ноември 2010, 23:00:51 »
Браво
Как ти идват тия идеи?Тези от A.C.M.E.биха те взели за конструктор :hi: :clapping:

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Re:Задвижване на 46 серия на БДЖ
« Отговор #24 -: 14 Ноември 2010, 06:35:00 »
Цитат на: lubo_gumata link=topic=2795.msg49213#msg49213 date=1289682051
Браво
Как ти идват тия идеи?Тези от A.C.M.E.биха те взели за конструктор :hi: :clapping:
Тонката им отказа,  ;) малко плащат!!!!!!!!!!

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4782
  • Рейтинг: 632
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re:Задвижване на 46 серия на БДЖ
« Отговор #25 -: 14 Ноември 2010, 08:13:22 »
Цитат на: lubo_gumata link=topic=2795.msg49213#msg49213 date=1289682051
Браво
Как ти идват тия идеи?Тези от A.C.M.E.биха те взели за конструктор :hi: :clapping:
То принципа  на задвижване е почти еднакъв навсякъде.Според конструкцията си избирам и начина на задвижване.